Majoritatea call-centerelor pentru programare la vaccinarea anti-COVID-19 sunt indisponibile

Majoritatea call-centerelor pentru programare la vaccinarea anti-COVID-19 sunt indisponibile
Foto: pixabay.com

Românii care doresc să se vaccineze, sunt îndrumați de autorități să se programezeinclusiv telefonic, prinintermediul call-centerelor dedicate. Platforma vaccinare-covid.gov.ro a creat pagina „Suport”, care prezintă toate numele disponibile, pentru fiecare județ în parte. Însă, a lua legătura cu un operator este aproape imposibil, iar pentru cei mai norocoși, un mare test de răbdare.

B1.ro a verificat disponibilitatea call-centerelorpuse la dispoziție de Guvern, prin intermediul platformei campaniei de vaccinare. La momentul efectuării apelurilor, răspunde robotul: „ne pare rău, numărul apelat este ocupat”. Call-center-ul din București este singurul care nu închide instant apelul, ci-l pune într-o lungă așteptare. Pentru ca un operator să preia solicitarea este nevoie de zeci de minute de răbdare.

Programarea la vaccinarea anti-COVID-19, o mare provocare pentru vârstnici

Problema de comunicare telefonică vine după ce zile la rând, platforma digitală pentru programare la vaccinare a fost indisponibilă. Astfel, pentru vârstnici, prioritari în etapa a doua, incluși în grupa cea mai vulnerabilă de risc, rămâne o singură variantă: programarea online, pentru cei cu competențe digitale – sau prin intermediul familiei.

În cazul call-centerelor, cel mai probabil este vorba despre lipsa personalului suficient pentru a răspunde solicitărilor. B1.ro a cerut precizări pe marginea acestui subiect Ministerului Sănătății, inclusiv despre numărul de operatori disponibili pentru fiecare punct de lucru, în cursul zilei de joi, 21 ianuarie 2021.

Vom reveni cu noi informații după ce vom primi explicații oficiale.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră