Amazon, ‘marele câștigător’ al crizei COVID-19. Clienții gigantului online cheltuie 11.000 de dolari/secundă. B1 TV difuzează documentarul de excepție ‘IMPERIUL AMAZON’, despre ascensiunea lui Jeff Bezos, cel mai bogat om din lume

Amazon, 'marele câștigător' al crizei COVID-19. Clienții gigantului online cheltuie 11.000 de dolari/secundă. B1 TV difuzează documentarul de excepție ‘IMPERIUL AMAZON’, despre ascensiunea lui Jeff Bezos, cel mai bogat om din lume
Foto: Hepta

Retailerul online Amazon este descris drept un „câștigător clar” în urma crizei coronavirusului, înregistrând vânzări și profit record în acestă perioadă.

Prețul acțiunilor gigantului online au crescut cu mai mult de o treime în doar o lună de zile.

Clienții Amazon cheltuie 11.000 de dolari pe secundă, în plină pandemie de coronavirus

În timp ce multe firme din toată lumea se confruntă cu o criză financiară fără precedent, pe fondul restricțiilor impuse pentru prevenirea răspândirrii coronavirusului, Amazon dă marea lovitură. Clienții gigantului online cheltuie aproape 11.000 de dolari pe secundă cumpărând produsele și serviciile sale, scrie The Guardian.

Pentru că micile companii nu își mai pot permite să își plătească angajații, iar oamenii sunt izolați în case, de pe platforma Amazon se cumpără mâncare, dar și alte produse necesare pe timpul pandemiei.

Acest lucru a făcut ca proprietarul companiei americane, Jeff Bezos ,care a început afacerea în anul 1994, să-și consolideze poziția de cea mai bogată persoană din lume, cu o avere de 138 miliarde de dolari.

Compania Amazon valorează 1.14 trilioane de dolari

Doar marți, acesta a câștigat 6,4 miliarde de dolari, după ce acțiunile au atins nivelul record de 2.283, compania din Seatle ajungând să valoreze pe bursă 1.14 trilioane de doalri.

Ascensiunea nu s-a oprit aici. O zi mai târziu, miercuri, acțiunile la retailerul american costau 2.296 dolari.

Jeff Bezos a donat 100 de milioane de dolari în timpul pandemiei de COVID-19

CEO-ul Amazon a făcut o donație de 100 de milioane de dolari în timpul pandemieid e coronavirus către asociația de caritate “Feedin America”. El a fost totuși criticat pentru că nu a donat mai mult, în condițiile în care Amazon este cea mai bine cotată companie americană.

Amazon, criticată că nu își protejează angajații de virusul chinez

Amazon a făcut angajări masive în acestă perioadă pentru a face față livrărilor, dar cine critică compania este pus pe liber. Mai exact doi dintre angajații departamentului tehnic care au spus că liderii companiei se gândesc doar la profit și nu își protejează angajații în fața virusului pornit din Wuhan au fost dați afară.

De altfel, Washington Post a scris că angajați ai cel puțin 70 de depozite Amazon din SUA au fost identificați ca purtători au coronavirusului.

Amazon dezvoltă propriul test pentru depistarea coronavirusului

În același timp, Amazonanunță că a început să dezvolte un test pentru noul coronavirus pentru a ajuta la repornirea economiei blocată din cauza restricțiilor impuse pe fondul extinderii COVID-19.

Bezos precizează în scrisoarea sa anuală către acționari, că este necesară testarea regulată a angajaților fiecărei industrii pentru a „ajuta la menținerea oamenilor în siguranță și a ajuta economia să funcționeze”.

„Nu suntem siguri cât de departe vom ajunge în intervalul de timp relevant, dar credem că merită încercat, și suntem gata să împărtășim orice învățăm”, spune acesta.

‘IMPERIUL AMAZON’, un documentar de excepție despre ascensiunea lui Jeff Bezos

Amintim că B1 TV prezintă în perioada sărbătorilor Pascale o serie de documentare produse și lansate în SUA în acest an, ce vor fi difuzate în premieră în România. Între acestea, “IMEPRIUL AMAZON”, un documentar despre ascensiunea lui Jeff Bezos și influența pe care companiaAmazono are în lume,

CompaniaAmazons-a dezvoltat constant pe parcursul anilor, începând ca un simplu retailer online, pentru ca în prezent să devină una dintre cele mai puternice și influente entități din lume, trecând peste bariera laturii economice. Bezos a creat o infrastructură tehnologică extrem de puternică, având capacitatea de a monitoriza populația prin intermediul gadget-urilor precum Alexa sau Ring.

Documentarul care va fi prezentat de B1TV, duminică, de la ora 16.00, în premieră în România, prezintă ascensiunea luiJeff Bezosși influența pe care companiaAmazono are nu doar înStatele Unite, ci în întreaga lume.

Imperiul lui Bezos este unul fără precedent în istoria capitalismului american.

Filmul este realizat anul acesta și prezintă și latura nevăzută a avantajelor și produselorAmazon, arătând care sunt costurile reale ale confortului oferit de tehnologie.

Celelalte două documentare ce pot fi urmărite pe B1 TV în zilele următoare sunt: ‘INTELIGENȚA ARTIFICIALĂ, OPORTUNITATE ȘI PERICOL’, una dintre cel mai actuale teme din lume și ‘AMERICA DIVIZATĂ: TRUMP VERSUS OBAMA’, o anchetă de excepție a celor de la Frontline, care face o paralelă între mandatele deținute de Barack Obama și Donald Trump și care prezintă situația din Statele Unite în anul electoral 2020.

Emisia video va porni imediat. Daca aveti un ad blocker activ va rugam dezactivati-l.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`