Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) le-au dat spaniolilor de la Comsa, care au construit lotul 3 din Autotrada Lugoj-Deva, zece zile să remedieze problemele și să finalizeze lucrarea – altfel contractul va fi reziliat, potrivit g4media.ro.
WOW, E SEXY MAMA! ȘI-A FĂCUT DE RÂS BĂIATUL! INCREDIBIL CUM A FOST FILMATĂ! TOȚI BĂRBAȚII POFTESC LA EA! (GALERIE FOTO)
Cum acest tronson, care nu a fost recepționat din cauza unor probleme de execuție, cuprinde și nodul rutier care face legătura cu lotul 4, există 22 de kilometri de autostradă perfect funcționali care sunt închiși.
LACRIMI AMARE ÎN SHOWBIZ! BIATA, RONA HARTNER! AU DESCHIS TESTAMENTUL! DIN PĂCATE E ADEVĂRAT! AU FOST ULTIMELE IMAGINI
Totuși, sursele publicației notează că reprezentanții CNAIR vor să preia temporar în administrare de la spanioli zona cu bretelele de la nodul Ilia. Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor, a declarat, marți, că până marți lotul patru va fi în circulație.
LACRIMI AMARE PENTRU MIHAI CONSTANTINESCU! S-A ÎNTÂMPLAT LA ORA 5:00 DIMINEAȚA! IMAGINI GREU DE PRIVIT (GALERIE FOTO)
Comsa, care a construit lotul 3, refuză o recepție parțială a zonei cu bretelele de la nodul Ilia, care ar permite practic punerea în circulația a lotului 4 din Lugoj-Deva, care a fost recepționat de luni seară.
Așa că acum șefii de la Drumuri, care se află încă pe șantier, caută soluții de rezervă. Potrivit unor surse, CNAIR vrea să preia în administrare zona cu bretelele de la nodul Ilia până când se va face recepția și pe lotul trei. CNAIR ar deveni astfel responsabilă pentru tot ce se poate deteriora sub trafic (parapetele, marcajele și semnalizările rutiere), în timp ce constructorul va răspunde în continuare pentru partea de structură a autostrăzii, scrie g4media.ro.
Totuși, în aceste condiții, CNAIR ar putea pierde garanția oferită de Comsa pentru lucrările executate. În orice caz, dacă este găsită o soluție legală, lotul 4 ar putea fi pus în circulație încă din această săptămână.
„Ieri, rațiunea și buna credință au fost învinse, din nou! „Responsabilii” din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au REFUZAT recepția lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Lugoj-Deva, invocând probleme tehnice de execuție.
Prostia, nemernicia, orgoliul stupid și incompetența criminală au creat un uriaș muzeu de autostradă de 43 de km în România, țara cu șoselele cele mai periculoase din UE (96 morți la 1 milion locuitori în fiecare an).
Pe toți cei 21 km ai sectorului Holdea-Ilia SE POATE CIRCULA ÎN DEPLINĂ SIGURANȚĂ, așa cum puteți vedea și din imaginile atașate surprinse astăzi din teren.
Eventualele lucrări nefinalizate și neînțelegeri între constructor și CNAIR pot fi soluționate în perioada următoare, sub trafic. În mod evident, autostrada este mult mai sigură decât DN68A: un drum cu gropi cârpite, foarte îngust și plin de viraje strânse.
Da, aveți dreptate, am mai trăit un episod similar din același film prost: lotul 3 al Autostrăzii A10 Sebeș Turda a stat închis degeaba 8 luni de zile, tot din cauza disputelor surde dintre CNAIR și antreprenor.
Culmea ironiei, recepția pe lotul 4 a fost acceptată, dar tronsonul de 22 km dintre Ilia și Deva nu poate fi deschis pentru că nodul Ilia se află pe lotul 3! Dacă vreți să dezbateți și să fiți la curent cu tot ce se întâmplă în timp real, vă invităm pe forum.peundemerg.ro!
#VaiMamaNoastră #FărăResponsabilitate”, a fost postarea de marți a Asociației Pro Infrastructura.