Black Friday 2020. Lista principalelor magazine care vor avea reduceri de Vinerea Neagră

Black Friday 2020. Lista principalelor magazine care vor avea reduceri de Vinerea Neagră
Foto: Pixabay

Black Friday 2020, cunoscut și sub numele de „Vinerea neagră” a prețurilor, este cel mai așteptat eveniment de cumparaturi al anului. Sunt așteptate reduceri substanțiale, iar clienții sunt la un click distanță de a-și achiziționa produsele dorite la prețuri mult mai mici. Ca de obicei, și la ediția din acest an vor participa sute de magazine.

Black Friday 2020. Lista magazinelor care participă la reducerile din ‘Vinerea neagră’

Black Friday 2020 va avea loc în luna noiembrie. Mai exact, în România, Black Friday va avea loc pe 13 noiembrie, şi în weekendul ce urmează acestei vineri. Magazinele au șansa să își prezinte cele mai bune oferte. Fie că este vorba de încălțăminte, parfumuri, electrocasnice sau haine, toate vor avea prețuri mai mici decât le găsiți în orice perioadă a anului.

Black Friday 2020 România se organizează în data de13 noiembrie 2020. Conform tradiției americane, Black Friday 2020 este în ziua de după a patra joi a lunii noiembrie (Ziua Recunoștinței), adică pe27 noiembrie 2020. Trecutul ne spune că e foarte posibil să avem două perioade de reduceri, care se pot extinde peste ambele weekend-uri sub numele de Black Weekend 2020.

Între magazinele participante la reducerile din Vinerea neagră amintim: Altex, Elefant, Vivre, Fashion Days, Flanco, Notino, Sportisimo, Hervis, F64, Decathlon, Cărturești, Rovere, Orange, Chicco, Ecco Otter, depurtat.ro sau Tech Star, potrivit blackfriday.ro.

Vezi AICI lista competă.

Black Friday 2020, Vinerea neagră în care sunt reduceri de prețuri, atrage tot mai mulți cumpărători

Anul trecut, 90% dintre români auziseră despre Black Friday, iar mai mult de 53% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România.

Anul trecut, în weekendul reducerilor (15 – 17 noiembrie), românii au cumpărat și plătit online de peste 245 de milioane de lei, în creștere cu 24% în comparație cu 2018.

Luând în considerare atât comenzile plătite online, cât și cele cu numerar la livrare, românii au cheltuit peste 1,2 miliarde de lei, conform PayU România.

Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 484 de lei, potrivit Forbes.

– Cea mai mare tranzacție online a fost de 57.949 lei, coșul de cumpărături conținând produse IT&C

– Pe locul al doilea se află o tranzacție de peste 47.000 lei

– Pe locul al treilea se află o tranzacție de 511 lei

Originea Black Friday

Black Friday sau Vinerea neagră îşi are originea în SUA şi reprezintă ziua care urmează după „Ziua Recunoştinţei”, momentul în care se dădea startul cumpărăturilor de iarnă şi comercianţii americani schimbau cerneala roşie cu care îşi treceau pierderile în registrele financiare, cu cea neagră, care reprezenta profitul.

Din 1932, a fost considerată ca fiind ziua care marchează începutul sezonului de cumpărături de Crăciun în S.U.A., iar cele mai mari companii oferă vânzări promoţionale, deschizând foarte devreme magazinele. Nu este o sărbătoare oficială, dar în California şi în alte state ziua de după Ziua Recunoştinţei este liberă pentru angajaţii administraţiei locale, uneori, în locul unei alte sărbători federale precum „Columbus Day”. Mulţi angajaţi în alte domenii decât comerţul cu amănuntul au liber de Ziua Recunoştinţei, dar şi vinerea care urmează, ceea ce înseamnă că, împreună cu zilele de week-end, americanii vor avea patru zile libere, ceea ce duce la creşterea numărului de potenţiali cumpărători. În 2005, conform unor statistici, Black Friday a fost cea mai aglomerată zi de cumpărături a anului din SUA.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`