Apple și-a menținut poziția de lider în rândul celor mai valoroare branduri din lume, într-un clasament dominat, în primele zece poziții de comapnii din domeniul IT&C.
Potrivit studiului detaliat de Reuters, valoarea brandului Apple a crescut anul trecut cu 19%, la 183 miliarde de dolari, reprezentând 37% din capitalizarea de piaţă a companiei, potrivit topului anual BrandZ al celor mai valoroase 100 de branduri din lume.
Facebook, a cărei valoare de piață este estimată la 82 de miliarde de lei, a fost compania cu cea mai rapidă ascensiune. Valoarea brandului a crescut cu 74%, plasând compania pe poziția a 19-a.
În primele zece branduri se regăsesc, cum era de așteptat, McDonald’s și Coca-Cola, pe pozițiile 4, respectiv 6.
Marlboro a urcat un loc față de anul trecut, în ciuda numeroaselor campanii anti-fumat desfășurate în ultima vreme.
AT&T, Verizon și gigantul chinez China Mobile se regăsesc de asemenea în primele zece branduri din lume.