Pe rețelele de socializare, numele Dacia Bigster a stârnit numeroase reacții ale românilor, în special la postările mărcii pe tema noului concept-car și viitorului model de serie, însă Denis Le Vot, noul CEO al mărcilor Dacia și Lada, cel care se va ocupa din acest moment de crearea și funcționarea noii unități de business a grupului Renault, a asigurat publicul că numele viitorului SUV ar putea fi diferit.
Acesta a spus că „e un nume care a fost ales lângă aparatul de cafea!”.
Dacia a prezentat la finalul săptămânii trecute primul său concept-car din epoca modernă, după ce în urmă cu 15 de ani a prezentat Logan Steppe Concept (cel care se regăsea ulterior în MCV) și apoi, în 2009, Duster Concept, doar un studiu de design fără corespondență în mașinile deserie, scrie Profit.ro.
Bigster, numele noului concept-car, a fost inspirat din cel al lui Duster, fiind folosit cuvântul Big pentru a sugera dimensiunile mai mari comparativ cu actualul model.
Cu toate acestea, conform sursei citate, românii au fost foarte supărați pe acest nume, dovadă fiind reacțiile numeroase ale acestora, pe rețelele de socializare, chiar dacă nimeni nu a adus un argument serios împotriva acestui nume.
„Am ales acest nume pentru concept, desigur” a explicat Denis Le Vot, adăugând: „Este prea devreme să spunem că va fi numele definitiv al mașinii”.
Dacia a publicat rezultatele anului 2020: 47.380 de automobile înmatriculate în România, în scădere față de cele peste 55.000 de mașini înmatriculate în 2019.
Dacia a înmatriculat anul trecut 47.380 de automobile pe piața din România. În această cifră sunt incluse și cele 5.024 de mașini Dacia livrate către flota Poliției Române. Dacia a folosit o platformă dedicată de vânzări online pentru a contracara efectele pandemiei și spune că a reușit să atenueze parțial impactul negativ al crizei.