Constructorii europeni de automobile au reușit să-și omologheze doar 63% din modelele produse, iar procesul se desfășoară anevoios în continuare.
EMOŢII MARI PENTRU SMILEY! SCENE DE COŞMAR LA VOLAN! VITEZA A FĂCUT RAVAGII! FANII SUNZ ÎN STARE DE ŞOC ( GALERIE FOTO)
Compania Dacia se numără printre mărcile care par că au depășit acest moment, doar modelul Sandero având, în octombrie, scăderi față de anul trecut, conform Profit.ro
Modelele Sandero și Duster au revenit în clasamentul celor mai vândute mașini din Europa, în luna octombrie, pe o piață încă afectată de procesul anevoios de omologare a modelelor pe standardul WLTP.
DOAMNE, DUMNEZEULE! S-A AFLAT BOALA DE CARE SUFERĂ TEO TRANDAFIR! CARMEN HARRA A SPUS ADEVĂRUL! ŞANSELE SUNT MINIME (GALERIE FOTO)
Potrivit datelor Jato Dynamics, industria auto europeană a ajuns la un procent de omologare de 63% din versiunile de motorizare ale tuturor modelelor fabricate.
Procesul s-a derulat diferit de la o marcă la alta, în funcție de spațiul de testare disponibil și de numărul total de versiuni.
Mai multe mărci au fost evidențiate cu un ritm mai bun, printre care francezii de la Peugeot și Citreoen, precum și Renault, dar și Hyundai, Lexus, Kia, Suzuki, Land Rover și Jeep.
DOLIU ÎN TELEVIZIUNE! UNDE VA FI ÎNGROPATĂ VEDETA! A MURIT ÎN TIMP CE SE AFLA ÎN DIRECT! TRAGEDIA A ÎNGROZIT ROMÂNIA
Unii producători au renunțat chiar să mai omologheze diferite versiuni de motorizare, fie din cauza vânzărilor slabe ale acestora, care nu mai justifică costurile de reomologare, fie din cauza valorilor peste limitele admise ale emisiilor, pe noile standarde WLTP.