Scandalul de la Volkswagen nu s-a terminat. Ancheta este plină desfășurare, iar angajații au timp până la sfârșitul lunii să le spună ce știu despre cazul emisiilor poluate, fără a suporta consecințe.
O persoană apropiată situației, citată de Wall Stree Journal, a declarat că grupul german va trimite o scrisoare angajaților săi prin care li se va solicita cooperarea, aceasta urmâns să fie făcută publică, probabil joi.
În acest fel, Volkswagen încearcă să răspundă presiunilor din partea autorităților de reglementare, care cer explicații în mega-dosarul privind manipularea rezultatelor testelor de poluare ale vehiculelor.
Volkswagen a anunţat la sfârşitul lunii septembrie că circa 11 milioane de automobile ale grupului, la nivel mondial, sunt afectate de scandalul emisiilor poluante.
Ulterior, VW a recunoscut că pentru alte 800.000 de automobile, unele cu motoare pe benzină, a subestimat nivelul consumului de carburant şi al emisiilor poluante.
Autoritatea germană pentru transport rutier a anunţat miercuri că va verifica emisiile a 50 de modele de maşini cu propulsie diesel, inclusiv motoare Dacia.