Restricții de circulație pe podul de la Brăila: „Am vrea sa se evite orice eveniment neplăcut”

Restricții de circulație pe podul de la Brăila: Am vrea sa se evite orice eveniment neplăcut
Foto: captura video.

Deși prevăzut cu benzi adiționale pentru trafic pietonal, biciclete și întreținere, pe podul suspendat de la Brăila nu va fi permis accesul bicicliștilor și pietonilor din motive care țin de siguranța acestora, Acesta reprezintă cel mai mare proiect de infrastructura din România ultimilor 30 de ani, lucrările fiind în grafic, informează debraila.ro.

Bicicliștii și pietonii nu au acces la pod

Potrivit sursei citate, în timpul operațiunii de ridicare și montare a ultimului segment de tablier metalic, operațiune care va fi urmată de sudarea și asfaltarea căii de rulare formată din tabliere, reprezentantul constructorului a anunțat faptul că bicicliștii și pietonii nu vor putea trece Dunărea pe pod. Ulterior, informația a fost confirmată și de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

“Discuția legată de zonele adiacente podului, acele piste pentru biciclete… Este strict o zonă de siguranță, care va fi folosita pe partea de mentenanța. Pietonii nu vor avea acces din motive de siguranță. Am vrea sa se evite orice eveniment neplăcut. Din cate știu, este o decizie bătută în cuie”, a explicat Viorel Eșanu, responsabil cu monitorizarea lucrărilor din partea constructorului.

Al treilea pod din Europa

Potrivit proiectului, podul suspendat peste Dunăre va avea o lungime de 1.974 de metri, dintre care 1.120 de metri reprezintă deschiderea centrala, la care se adaugă doua deschideri laterale de 489 de metri pe malul dinspre Brăila si 364 de metri pe malul dinspre Tulcea. La momentul finalizării, va fi al treilea pod din Europa din punct de vedere al deschiderii centrale si al lungimii.

Lățimea totala va fi 31 de metri si va cuprinde patru benzi de circulație a cate 3,50 metri lățime fiecare, patru benzi de încadrare a cate 0,5 metri lățime fiecare, doua acostamente de 1,50 metri lățime si o zona mediana cu lățimea de 3 metri. La acestea se adaugă, de o parte si de alta, doua benzi adiționale pentru trafic pietonal, biciclete și întreținere, trotuarele urmând să aibă 2,80 metri fiecare.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`
Ultima oră
22:58 - Vânzarea a peste 1000 de produse alimentare a fost oprită temporar de ANPC. Ce nereguli au sesizat comisarii
22:36 - Profesorul de economie Cristian Păun: Când politicienii îți spun ”stai liniștit în banca ta”, tre’ să sari ca ars. Discursul lor se va schimba radical după alegeri. Românii să fie cumpătați, că vin vremuri grele (VIDEO)
22:31 - Ce rețete neobișnuite a pregătit Meghan Markle cu ocazia Zilei Recunoștinței. „Vei fi regele sau regina burților fericire”
22:11 - Nicușor Dan, întrebat cu cine va vota la prezidențiale: „O să votez cu unul dintre ei” / „În momentul de față, îl avem sigur pe Marcel Ciolacu în turul 2” (VIDEO)
21:48 - Nicușor Dan: Referendumul nu va duce la desființarea sectoarelor. E o reechilibrare de putere între PMB și primăriile de sector / Bucureștiul anual acumulează deficit de dezvoltare pentru că nu pune bani în proiecte mari (VIDEO)
21:43 - Nicușor Dan îi îndeamnă pe bucureșteni să voteze și la referendum: “De trei ori DA!”/ „Ca primar, o să insist să avem niște standarde de cost, astfel încât lucrurile să fie cât mai echilibrate între sectoare” (VIDEO)
21:33 - Drama românilor din Valencia, la o lună după ce furtuna a distrus tot. „Nu mă gândeam că în Spania nu primeşti ajutor imediat”
21:09 - Drulă: Noi am vrea o alianță de dreapta dacă Bolojan preia PNL, cum spune toată lumea pe la colțuri / Programul PNL nu are nimic liberal, numai din astea ca la Ceaușescu / Nu cred ce spune Ciolacu, cred că el vrea toată puterea (VIDEO)
20:56 - Nicolae Ciucă: “Doar PNL poate sparge blatul toxic dintre PSD și AUR în turul I. Vă dau o veste, PSD va pierde încă o dată alegerile prezidențiale” / “Acest obiectiv a ajuns să fie obsesiv pentru ei” (VIDEO)
20:52 - Ciolacu: Am ajuns la Budapesta, unde vineri are loc o întâlnire decisivă pentru aderarea deplină a României la Schengen. Demersul nu e al vreunui partid anume, ci este al României