Restaurantul din Brașov care a transmis pe Facebook că în ciuda restricțiilor impuse de guvern va primi clienții, vaccinați sau nevaccinați, a anunțat că în cele din urmă se va închide.
Pe fondul crizei COVID-19, restaurantul a înregistrat pierderi prea mari, a transmis patronul locației, pe Facebook. Astfel, activitatea se va concentra doar pe livrare la domiciliu.
„Dragi prieteni, în ciuda tuturor eforturilor depuse și a riscurilor pe care ni le-am asumat, din cauza situatiei actuale, suntem nevoiți să închidem!
Însă, fiindcă dorim să rămânem aproape unii de altii și pe viitor, vom analiza in perioada următoare ce produse am putea să vă oferim cu livrare prin curier!
Pe curând! 🤗”, au transmis oficialii localului, pe Facebook.
În urmă cu câteva săptămâni, după ce restaurantul a transmis că nu face discriminare pe criterii de pașaport verde, s-au aprins numeroase dezbateri în online. Unii au declarat că restaurantul servește doar la geam, iar locația cu mese e oricum, închisă. Astfel, patronul ar fi încercat să facă doar o campanie de marketing virală în online.
Astăzi, restaurantul îi contrazice pe cei sceptici, printr-o postare pe Facebook.
De-a lungul crizei COVID, domeniul HORECA a fost cel mai puternic afectat, cu mii de afaceri intrate în faliment.