O femeie din Sighetu Marmaţiei a fost la un pas de infarct în momentul în care a văzut suma de pe factura de la compania de telefonie mobilă. Valoarea totală pe care trebuia să o achite este 70.000 de lei.
Femeia a avut un şoc atunci când a primit factura la telefon la începutul lunii iunie, mai ales că aceasta plătea, în medie, 110 lei, iar acum suma facturii este de 70.000 de lei.
Conform Sighet 247, femeia în cauză a mers la cel mai apropiat centru al companiei de telefonie mobilă pentru a vedea ce s-a întâmplat de fapt. Personalul angajat a fost și el la rândul lui surprins în momentul în care a văzut suma de bani uriaşă de pe factură, și a anunțat superiorii imediat.
Femeia a avut de plătit 110 lei cu o lună în urmă, aceasta reprezentând suma medie de plată în fiecare lună pentru serviciile de telefonie mobilă.
Ulterior, după ce s-au făcut mai multe verificări în acest sens pentru a descoperi ce s-a întâmplat, angajaţii companiei de telefonie mobilă au ajuns la concluzia că nu este vorba de o greșeală din partea companiei, ci că factura a fost emisă corespunzător.
Explicațiile pe care le-a primit femeia din partea angajaților și motivul pentru care s-a înregistrat această sumă are legătură cel mai probabil cu faptul că telefonul clientei a fost atacat de un virus ce a permis auto-apelarea către numere cu plată în țări exotice, la preţuri foarte ridicate.
În aceste condiții, femeia în cauză şi-a angajat un avocat pentru a o ajută să descopere ce s-a întâmplat de fapt.
Astfel că, ulterior, compania de telefonie mobilă a blocat numărul femeii până la achitarea facturii. Totodată, cei din conducerea companiei nu au transmis deocamndată niciun punct de vedere oficial, conform sursei citate.