Traficul aerian pe aeroportul din Suceava a fost serios afectat în ultimele două zile din cauza ceții dense, cauzând anularea sau relocarea zborurilor, iar călătorii s-au plâns de lipsa informațiilor din partea companiilor aeriene și a aeroportului.
Oamenii au așteptat chiar și cincisprezece ore în terminalul aeroportului. Mulți pasageri au fost nevoiți să aștepte în aeroportul din Suceva care a devenit insuficient pentru numărul mare de oameni, printre care se numără și copii sau oameni în vârstă, care au avut dificultăți în a face față situației.
”Stăm de dimineață de la ora 4.00 în așteptare pentru a pleca în Italia… Acum este ora 12.53 și încă suntem în aeroport la Suceava. Sunt prea multe întârzieri din cauza ceții. E ceva ieșit din comun, nu se mai poate, e sub orice critică…
Copii mici, oameni în vârstă, toată lumea stă în așteptare, care mai de care au plecat cu autocarele către Iași și București și noi tot aici suntem. Rușine să le fie angajaților din aeroport, cel puțin ar fi trebuit să anunțe cu exactitate la ce oră va fi zborul, sunt foarte nepăsători”, a scris, miercuri, pe Facebook o tânără din judeţul Botoşani care urma să plece cu avionul către Italia.
Ulterior, botoșăneanca a anunţat pe reţeaua de socializare că zborul a fost anulat după 14 ore de aşteptare în aeroport.
Aterizarea și decolarea mai multor zboruri de pe Aeroportul „Ștefan cel Mare” Suceava a fost anulată sau amânată din cauza condițiilor meteorologie dificile, respectiv vizibilitatea redusă din cauza ceții dense.
Zborurile Wizz Air au fost direcţionate către Iaşi, pasagerii fiind transportaţi cu autobuzele. În cursul zilei de miercuri, un avion RyanAir care decolase de la Milano s-a rotit timp de aproximativ 20 de minute deasupra Aeroportului Suceava, în cele din urmă aeronava fiind direcţionată către Cluj-Napoca, relatează botoșaneanul.