Novak Djokovic ar putea avea probleme cu sponsorul său tehnic după incidentul din Australia. Marca franceză de echipament sportiv Lacoste a anunțat că va analiza evenimentele care au dus la neparticiparea sportivului la Australian Open și la expulzarea sa din Australia.
„Cât de curând posibil vom lua legătura cu Novak Djokovic pentru a analiza evenimentele ce l-au avut în centru în timpul șederii sale în Australia”, a transmis Lacoste, potrivit CNN.
Brandul francez a ținut apoi să mulțumescă organizatorilor Australian Open pentru „eforturile depuse în a se asigura că turneul se desfăşoară în condiţii bune pentru jucători, staff şi spectatori”.
Peugeot, un alt sponsor Djokovic, a refuzat să comenteze, iar producătorul de ceasuri elveţian Hublot şi firma japoneză de echipament sportiv Asics nu au răspuns solicitărilor de a comenta situația.
Potrivit Forbes, Djokovic are acorduri de sponsorizare de 30 de milioane de dolari pe an.
Novak Djokovic a vrut să joace la Australian Open dar, după două săptămâni de încercări, tot nu a reușit deoarece nu este vaccinat anticoronavirus, deci nu îndeplinește condițiile de intrare în Australia.
Iniațial, un judecător australian i-a dat dreptate, dar ministrul australian pentru Imigrări i-a anulat viza din nou. Djokovic a contestat decizia, dar un complet de judecători a stabilit definitiv că sârbul nu îndeplinește condițiile pentru a se afla în Australia, așa că acesta a fost expulzat.
Tatăl lui Novak Djokovic a vorbit despre „tentativa de asasinare a celui mai bun sportiv din lume” și „50 de gloanțe în pieptul lui Novak”.
Luni, tenismenul sârb a revenit acasă. Câteva zeci de suporteri l-au întâmpinat la aeroport. El nu a dorit să dea declarații în fața jurnaliștilor.
Djokovic ar putea rata și Roland Garros, al doilea Grand Slam al anuluitot pentru că nu e vaccinat anti-COVID-19.