Simona Halep, imagine prost valorificată: Suveniruri și autografe de la Cîrstea și Niculescu, mai căutate decât cele ale sportivei de pe locul 3 WTA

Simona Halep, imagine prost valorificată: Suveniruri și autografe de la Cîrstea și Niculescu, mai căutate decât cele ale sportivei de pe locul 3 WTA

Simona Halep, a treia jucătoare de tenis a lumii și românca care a obținut cea mai bună clasare din toate timpurile, stă foarte prost la capitalizarea imaginii, lucru cel mai ușor de observat în mediul online.

Bogdan Naumovici semneză un editorial despre capitolul deficitar al constănțencei care, deși are toate atuurile pentru a deveni un brand la nivel internațional, are o cotă scăzută la suvenirurile cu autograf vândute pe Internet.

Pe platformele unde Serena Williams, Șarapova și Nadal se vând cu sute și mii de dolari, o singură fotografie cu fotograf a Simonei Halep e scoasă la vânzare, având afișat prețul de doar 13,47 dolari. Diferența este imensă față de canadianca Eugenie Bouchard, care este considerată alături de Halep drept următoarea dominatoare a tenisului feminin, și a cărei fotografie cu autograf este vândută la 199.99 dolari.

De asemenea, Halep are carențe ale imaginii și în fața compatrioatelor sale, Sorana Cîrstea și Monica Niculescu, care o depășesc și ca ofertă, dar și ca prețuri.

„Probabil că Bouchard are mult mai multe calităţi decât mine… Nu mă deranjează, eu sunt mulţumită de ceea ce sunt şi cum sunt acum“, a comentat Simona acest subiect, pentru ProSport.

Naumovici concluzionează spunând că fanii sunt cei care trebuie să vrea să plătească pentru notorietatea constănțencei, spunând că românii trebuie să aștepte de la Simona Halep ”să joace tenis, nu să facă business”.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`