Simona Halep ar putea primi încă o lovitură. Sportiva, la un pas de a pierde peste 5 milioane de euro din contractele de publicitate
Simona Halep trece printr-un moment dificil, fiind suspendată timp de 4 ani de ITIA. După peste un an fără meciuri oficiale, nu doar pierde venituri din competiții, dar ar putea pierde și din contractele de publicitate.
După suspendarea sa, Banca Transilvania s-a retras discret din parteneriatul cu sportiva, fiind înlocuită de Gică Hagi. Celelalte companii i-au transmis mesaje de încurajare, dar șansele ei de a-și menține contractele scad pe măsură ce se apropie de posibilitatea de a-și încheia cariera pentru 4 ani sau poate chiar 2 după un eventual apel în instanță, scrie Cancan.ro.
Simona Halep ar putea rămâne fără contractele de publiciate
Având în vedere că Simona Halep ar putea fi departe de competiții și victorii timp de 4 ani, este aproape inevitabil ca marii sponsori să își exprime dorința de a rezilia contractele existente.
Simona Halep a stabilit parteneriate cu branduri de top, cum ar fi Nike, Hublot, Dedeman, Dorna și Rexona. Se estima anterior că doar din partea Rexona și a Nike ar câștiga aproximativ 3 milioane de euro, ceea ce ar duce la un total de peste 5 milioane de euro.
Un alt acord încheiat în cursul anului trecut, a cărui perioadă de valabilitate nu este cunoscută, este contractul cu „Urban Monkey”, o companie românească specializată în producția și comercializarea de sucuri RAW, smoothie-uri, shot-uri și limonade.