Simona Halep trece printr-un moment dificil, fiind suspendată timp de 4 ani de ITIA. După peste un an fără meciuri oficiale, nu doar pierde venituri din competiții, dar ar putea pierde și din contractele de publicitate.
După suspendarea sa, Banca Transilvania s-a retras discret din parteneriatul cu sportiva, fiind înlocuită de Gică Hagi. Celelalte companii i-au transmis mesaje de încurajare, dar șansele ei de a-și menține contractele scad pe măsură ce se apropie de posibilitatea de a-și încheia cariera pentru 4 ani sau poate chiar 2 după un eventual apel în instanță, scrie Cancan.ro.
Având în vedere că Simona Halep ar putea fi departe de competiții și victorii timp de 4 ani, este aproape inevitabil ca marii sponsori să își exprime dorința de a rezilia contractele existente.
Simona Halep a stabilit parteneriate cu branduri de top, cum ar fi Nike, Hublot, Dedeman, Dorna și Rexona. Se estima anterior că doar din partea Rexona și a Nike ar câștiga aproximativ 3 milioane de euro, ceea ce ar duce la un total de peste 5 milioane de euro.
Un alt acord încheiat în cursul anului trecut, a cărui perioadă de valabilitate nu este cunoscută, este contractul cu „Urban Monkey”, o companie românească specializată în producția și comercializarea de sucuri RAW, smoothie-uri, shot-uri și limonade.