Maria Sharapova a trecut prin momente grele în Australia. Rusoaica a pierdut în optimi contra favoritei publicului, Ashleigh Barty, și a fost huiduită la scenă deschisă de australienii din tribune, după ce a folosit un tertip care ne este familiar și nouă, românilor, de la finala Roland Garros din 2014, când a învins-o pe Halep.
Ei, bine, problemele Mariei nu s-au oprit aici. Unul dintre sponsorii Australian Open a pornit o campanie care o vizează direct pe cea mai gălăgioasă sportivă din circuit, relatează digi24.ro.
Pe străzile din Melbourne, mai multe panouri publicitare ale companiei Vegemite poartă mesajul: „Te rugăm să taci, Maria!”. Sursa citată amintește că Sharapova este cea mai vocală jucătoare de tenis, în condițiile în care, în timpul unui meci, a atins un record de 101 decibeli.
Problemele Sharapovei cu australienii au început, așadar, în timpul optimei de finală cu Barty. Rusoaica a cerut pauză de toaletă pe parcursul meciului şi a întârziat extrem de mult, fiind avertizată pentru „time violation”. Ea a încercat prin toate mijloacele să o enerveze pe opozantă, scrie sursa citată.
Mulți români își amintesc cu amar de finala de la Roland Garros din 2014, atunci când o Simona Halep abia intrată pe prima scenă a tenisului a fost atât de aproape de a atinge culmile gloriei – pe care avea să le atingă oricum patru ani mai târziu. Deși pierduse primul set, campioana noastră l-a câștigat pe al doilea și părea absolut dezlănțuită în decisiv. Atunci, Sharapova s-a folosit de toate tertipurile posibile pentru a întârzia serviciul, trăgând de timp cu fiecare ocazie, pentru a o scoate pe Halep din forma bună de moment.