„România a pierdut deja”. La ce s-a referit presa din Ungaria și de ce nu stă în picioare calculul vecinilor noștri
Presa din Ungaria a analizat partida dintre România și Olanda din optimile EURO 2024 și consideră că țara noastră „a pierdut deja” întrucât românii vor fi în premieră în minoritate în tribunele Allianz Arena. Totuși, calculele vecinilor noștri sunt contrazise de datele care au apărut până în prezent.
La ce s-a referit presa din Ungaria când a scris că „România a pierdut deja”
Jurnaliștii de la Nemzeti Sport cred că „tricolorii” se vor baza pe susținerea a doar 7.000 de fani, o situație cu totul diferită față de meciurile din grupe, când naționala României s-a bazat pe o asistență extrem de numeroasă.
„România a pierdut deja înainte de startul partidei de la Munchen pentru că suporterii ei vor fi în minoritate pe stadion pentru prima oară pe durata turneului.
UEFA le-a dat oficial doar 7000 de bilete, epuizate în 6 minute. Mulți sunt însă încrezători că pot cumpăra tichete de la fani care le-au achiziționat înainte de a afla dacă naționala lor se va califica în optimi”, au scris cei de la Nemzetisport, citați de Digisport.ro.
Calculele vecinilor noștri nu stau în picioare
Chiar dacă UEFA a alocat doar 7.000 de bilete pentru suporterii români, conaționalii noștri și-au cumpărat bilete și în alte zone ale stadionului, cum de altfel s-a întâmplat și la meciurile din faza grupelor.
În plus, Federația Română de Fotbal a anunțat ceva mai devreme că se estimează că în tribune vor fi „peste 25.000 de susținători ai României”.
„Cod galben de suporteri la Munchen! Organizatorii au anunțat că aproape 13.000 de bilete au fost achiziționate de români. Numărul este aproape dublu decât cel al fanilor din Țările de Jos (7.000). Totuși, se estimează peste 25.000 de susținători ai României în tribune la ora meciului. Cele mai multe bilete au fost achiziționate de fani cu domiciliul în Germania (23.000). Un număr important de bilete a ajuns și la rezidenți austrieci (6.000). Luptăm împreună până la final!”, se arată în postarea de pe pagina de Facebook a echipei naționale.