Paris Saint-Germain a vândut cele 1.000 de tricouri cu imaginea catedralei Notre-Dame, în mai puțin de jumătate de oră de la lansare, urmând ca veniturile să fie donate unor asociații legate de pompieri, relatează Agerpres.
„500 pe Internet, 250 în Megastore şi 250 pe Champs. Vă mulțumim pentru solidaritatea voastră”, a detaliat gruparea pariziană pe contul său de Twitter.
PSG a purtat acest tricou omagial, duminică seara, la meciul cu AS Monaco (3-1), la finalul căruia PSG şi-a asigurat al optulea titlu de campioană a Franţei din istoria sa. Echipamentul de joc avea, așadar, imprimată imaginea Catedralei Notre-Dame în locul sponsorului oficial, iar pe spate, în locul numelui jucătorilor, era scris de asemenea „Notre-Dame”.
Conform AFP, fiecare tricou a costat 100 de euro, iar întreaga sumă rezultată va fi vărsată „asociaţiilor legate de pompieri”, după cum a explicat clubul din Hexagon.
Paris Saint-Germain a adus, de asemenea, un omagiu duminică pompierilor care au luptat împotriva incediului de la celebrul monument parizian, produs pe 15 aprilie.