Nike nu renunță la contractul de sponsorizare cu Simona Halep după scandalul de dopaj. George Cosac explică motivul: reprezentanții companiei americane cred în nevinovăția româncei
Au trecut două luni de când Simona Halep a fost suspendată povizoriu pentru dopaj, iar constănțeanca și-a păstrat cel mai important contract de sponsorizare, cu gigantul producător de echipament sportiv Nike.
George Cosac, președintele interimar al Federației Române de Tenis (FRT), a explicat motivul.
Nike a rămas alături de Simona Halep în urma scandalului de dopaj
În urma scandalului de dopaj în care a fost implicată Simona Halep exista riscul ca Nike să îi suspende contractul sportivei așa cum fabricantul american de echipament sportiv a procedat în cazul Mariei Sharapova. Însă acest lucru nu s-a întâmplat până acum.
În urmă cu două luni Agenția Internațională de Integritate a Tenisului (ITIA) o acuza oficial pe Simona Halep de dopaj. Însă, de atunci și până în prezent, spotiva româncă nu a piredut nici un sponsor.
George Cosac, președintele interimar al FRT, susține că Nike a rămas alături de Simona Halep, deoarece reprezentanții companiei americane cred în nevinovăția româncei: „Uitati-va că marile companii n-au fugit! Gândiți-vă că Sharapova sau cine a mai fost descoperită cu substanțe interzise… Toate marile companii au fugit atunci de respectivul sportiv.
Ei, la Simona n-a plecat nimeni. Sunt convins că atât cei de la firma de echipament Nike, cât firma Wilson, care produce racheta cu care joacă, au mai multe informații și sunt mai bine documentați”, a spus George Cosac, scrie Prosport.
Simona mai are contracte de publicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania și Urban Monkey
Atunci când Maria Sharapova a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, o serie de parteneri comerciali precum Tag Heuer, Porsche și Nike au anunțat că vor suspenda sau vor pune capăt contractelor lor de parteneriat cu „Masha”. Nike a reluat contractul cu Sharapova în momentul în care rusoaica a ispășit cele 15 luni de suspendare și a revenit în turneele oficiale. „Maria a avut întotdeauna o poziție clară, ea și-a prezentat scuzele pentru greșeala sa și a făcut apel la suspendarea sa”, a transmis Nike după reluarea contractului cu Sharapova.
Nike este sponsorul de la care Simona Halep încasează cei mai mulți bani: 1,7 milioane de dolari pe sezon! Contractul constănțencei cu Nike a fost negociat la sânge de Ion Țiriac, la scurt timp după ce Halep s-a despărțit de Adidas. Simona mai are contracte de publicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Banca Transilvania și Urban Monkey.