Naomi Osaka (21 de ani), liderul mondial din tenisul feminin, a lăsat Adidas pentru a semna cu Nike, urmând ca mutarea să fie anunțată oficial vineri, 5 aprilie, potrivit prosport.ro.
Așadar, la 206 zile distanță de ziua în care a devenit prima tenismenă niponă ce atinge vârful ierarhiei WTA, Naomi Osaka îi dă o lovitură grea producătorului german de echipamente sportive. Deși Adidas i-a pus pe masă 10 milioane de dolari, Naomi a refuzat oferta și a virat spre Nike. Dacă ar fi acceptat, ar fi devenit cea mai bine plătită tenismenă a lumii.
„Sunt mândră să devin membră a familiei Nike şi încântat să mă implic în tot ceea ce Nike are de oferit. Nike are o istorie legendară şi abia aştept să fiu parte a acestor momente în anii mulţi care vor veni”, a declarat Osaka.
Publicația reamintește că Simona Halep, Rafael Nadal şi Maria Şarapova sunt câteva dintre cele mai mari nume pe care Nike le sponsorizează acum. Având în vedere piaţa de desfacere din Asia, pe care Naomi a luat-o cu asalt după ajungerea pe locul unu în lume şi titlurile de la US Open 2018 şi Australian Open 2019, e de aşteptat ca tânăra niponă să devină, curând, unul dintre pilonii companiei americane.