Emma Raducanu a atras ca un magnet fanii din UK, România și marile branduri, după succesul de la US Open. Jucătoarea în vârstă de 18 ani a impresionat prin prestațiile sportive, dar și prin frumusețea sa. Cea mai recentă ședință foto cu Emma a făcut senzație în online.
Locul 20 WTA s-a fotografiat pe noul pod construit peste Dunăre, din Linz, înainte de debutul la turneul din Austria. Este pentru prima dată când Emma Raducanu participă la competiția din Linz. Ea va intra în competiție meircuri, 10 noiembrie, în optimi, împotriva unei adversare venite din calificări.
Competiția din Austria, care se desfășoară pe suprafață rapidă în sală, a început din data de 6 noiembrie și se va încheia pe 12 noiembrie. Organizatorii au pus la bătaie premii în valoare de 235.238 de dolari.
Emma Raducanu este a cincea jucătoare din Marea Britanie care a reușit să ajungă în top 2o WTA, după Virginia Wade, Sue Barker, Jo Durie și Johanna Konta.
În septembrie, jucătoarea de tenis cu părinți originari din China și România a devenit prima câștigătoare de Grand Slam venită din calificări.
Emma Raducanu este mixul perfect de talent, muncă și frumusețe, sunt de părere specialiștii în publicitate. Astfel, după succesul de la US Open, Raducanu a primit numeroase oferte pentru contracte „grase”.
„Marcile de îmbrăcăminte sportivă, de sănătate, de fitness şi de stil de viaţă sunt toate foarte interesate. Nu este nimeni ca ea în tenisul britanic în acest moment.
Ceea ce este în favoarea ei în mod covârşitor este faptul că este legată de cele trei pieţe distincte şi profitabile, America de Nord, Europa şi Asia, datorită originii sale. Asta îi duce potenţialul de câştig la un nivel uriaş”, a declarat expertul în contracte de sponsorizare, Conrad Wiacek, în presa din Marea Britanie.