Când nimeni nu se mai aștepta, Simona Halep ar putea să semneze pentru DOUĂ MILIOANE de euro cu…

Când nimeni nu se mai aștepta, Simona Halep ar putea să semneze pentru DOUĂ MILIOANE de euro cu...
Simona Halep (Foto: Facebook)

Simona Halep, primul lider mondial din istoria tenisului care nu are sponsor principal, pare aproape să dea lovitura și să semneze cu o firmă de echipament sportiv pentru o sumă fabuloasă.

Numărul unu mondial s-a despărțit recent de sponsorul ei principal, Adidas, cu care colabora din 2014 și de la care primea un milion de euro pe an. Ajunsă pe primul loc în ierarhia WTA, Halep a cerut renegocierea contractului, însă concernul german a refuzat. Un alt mare producător de echipament sportiv, Nike, ar fi început deja negocierile cu Halep, iar totul ar fi fost intermediat de Andrei Pavel, noul membru din staff-ul Simonei, scriu cei de la Digisport. Pavel a mai lucrat cu producătorul american de echipament sportiv pe vremea când era jucător activ.

Doar că negocierile cu acest brand nu ar fi decurs conform planului, zvonindu-se că Halep ar dori aproximativ două milioane de euro/an. În acest context, în paralel s-ar discuta şi cu Lacoste, firma franceză a mai sponsorizat-o pe Simona, până în 2014.

Conform ubitennis.com, sunt şanse mai mari ca sportiva noastră să parafeze o înţelegere cu Lacoste decât cu Nike.

Alize Cornet s-a despărţit recent de Lacoste, semnând cu Lotto, iar francezii se văd în reală dificultate, în condiţiile în care investiţia în Novak Djokovic nu a fost deloc rentabilă. Sârbul a semnat în primăvara anului trecut un contract cu acest sponsor, însă ulterior s-a accidentat şi nu a mai evoluat.

"Lacoste a aruncat cu banii pe fereastră luându-l sub contract pe Djokovic. Nu a jucat în mare parte din sezonul 2017. O «excelentă» investiţie", notează ubitennis.com.

În acest context, să o aibă sub contract pe cea mai bună jucătoare din lume, Simona Halep, ar fi o adevărată lovitură pentru Lacoste. Spre deosebire de Adidas şi Nike, francezii au o cu totul altă politică: preferă să aleagă mai puţini ambasadori care să promoveze brandul.

Tags:
Urmăriți B1TV.ro și pe
`