Twitter a încheiat cea mai mare afacere de publicitate a companiei de până în prezent, cu unul dintre liderii mondiali în industria reclamelor, Starcom MediaVest Group (SMG).
În urma acordului, clienţii SMG vor avea acces preferenţial la anumite sloturi de publicitate, cercetare şi date, precum şi produse noi, ca sondajele mobile „In-Twitter”, care va permite companiei să obţină opinii ale consumatorilor în timp real.
Afacerea încheiată între reţeaua de socializare şi firma de publicitate valorează sute de milioane de dolari şi va dura câţiva ani. Acordul nu este exclusivist, Twitter nefiind împiedicat să încheie parteneriate cu alte companii de marketing.
Afacerea are loc în contextul în care compania plănuieşte o colaborare foarte apropiată şi cu reţelele de televiziune, scrie Adweek.
“Credem că industria s-a axat pe o premisă greşită, accea de a alege între Twitter şi TV. Nu este ceea ce credem noi. Twitter este o punte între cele două”, a declarat Adam Bain, directorul de finanţe al Twitter.
Pentru 2013, se preconizează o creştere a veniturilor globale pentru Twitter duble faţă de 2012, la 582 de milioane de dolari.