Chiar dacă au fost nevoiți să petreacă cea mai mare parte a anului 2021 în casă, oamenii din toată lumea au avut parte de unele dintre cele mai amuzante momente, pentru că videoclipurile de pe YouTube au fost o modalitate bună de a se bucura de un zâmbet și mai ales de relaxare. În top 10 cele mai vizionate clipuri din online în 2020 se regăsesc atât vloguri despre pandemie, cât și emisiuni care au fost mutate în mediul virtual din cauza pandemiei, dar și celebrele farse pe care vloggeri le fac cu fiecare ocazie.
Momentul despărțirii lui Jeffre Star, tutorialele de machiaj sau parodii la adresa noului coronavirus și pandemiei au fost printre cele mai vizionate videoclipuri din 2020. Iată, un top 10 al celor mai urmărite clipuri de pe YouTube, potrivit Thrilist.com.
La începutul carantinei din Statele Unite, actorul John Krasinski a încercat să aducă zâmbetul pe buze fanilor, printr-o emisiune online „Some Good News”, postată pe canalul de YouTube. Clipul primului episod a reușit să adune un număr de 18.3 milioane de vizualizări.
Carantina i-a determinat inclusiv pe creatorii de conținut din mediul online să abordeze contextul pandemiei, măcar pentru câteva minute, într-un mod amuzant. Astfel, canalul vloggerului Dude Perfect se clasează pe poziția 9 în top, cu 41.1 milioane de vizualizări la clipul „Stereotipuri de oameni în carantină”.
Discursul lui Ricky Gervais de la Globurile de Aur este unul dintre cele mai vizionate clipuri de pe YouTube, din 2020. Este unul dintre puținele clipuri realizate înainte de debutul pandemiei de COVID-19, în vremea în care festivalurile și premiile cinematografice, realizate cu sute de mii de persoane în public, erau permise.
Videoclipurile cu jocuri video au avut întotdeauna un mare succes pe YouTube, dar anul acesta au devenit chiar mai populare, având în vedere că oamenii au fost nevoiți să socializeze online. Vloggerul de gaming Dream a realizat un clip de mai mult de 40 de minute, în care se beat cu prietenii lui la Minecraft și a reusit să strângă peste 50 de milioane de vizualizări.
Nikkie Jager, cunoscută pentru tutorialele de machiaj a rupt audiența de pe YouTube, când a decis să le dezvăluie fanilor din mediul online faptul că este transgender, într-un videoclip de pe platformă, care a strâns peste 36 de milioane de vizualizări.
„Am cumpărat cel mai mare foc de artificii din lume” este titlul clipului postat de Mr. Beast, unul dintre cunoscuții vloggeri de peste ocean. Clipul a strâns 56.7 milioane de vizualizări pe platformă, iar momentan nu se știe dacă a meritat toți cei 600.000 de dolari pe care americanul i-ar fi dat pe artificii.
Celebrul make-up artist de peste ocean, Jeffre Star a strând peste 33 de milioane de vizualizări, atunci când a anunțat în mod public, pe canalul său de YouTube că s-a despărțit de Nathan Schwandt.
Alegerile din SUA i-au ținut pe americani cu sfuletul la gură, dar au fost și un motiv bun de amuzament în mediul online. Saturday Night Show au realizat o parodie după una dintre dezbaterile Trump vs. Biden, iar în rolurile principale au fost Beck Bennett (în rolul moderatorului Chris Wallace), Alec Baldwin l-a interpretat pe Donald Trump, iar Jim Carrey a fost Joe Biden.
Mark Rober, unul dintre inginerii NASA, deține un canal de YouTube extrem de popular în SUA. În 2020, el a reușit să atingă peste 49 de milioane de vizualizări, după ce a realizat o invenție prin care să poată hrăni păsările din curte, fără ca veverițele să le deranjeze.
Clipul comediantului Dave Chappelle este un moment comemorativ la adresa lui George Floyd, afro-americanul care a decedat în SUA, după ce un polițist l-a imobilizat și a stat cu genunchiul pe gâtul său pentru mai bine de 8 minute.