Sorin Grindeanu: Cătălin Drulă este un polician necrofag, care îşi hrăneşte discursul public din tragedii, crezând că aşa câştigă voturi
Sorin Grindeanu (PSD), ministrul Transporturilor, nu a dorit să răspundă la acuzațiile formulate de predecesorul său, președintele USR Cătălin Drulă. În schimb, a afirmat despre acesta că e un „politician necrofag care îşi hrăneşte discursul public din tragedii, crezând că aşa câştigă voturi”.
„Domnul Drulă este un polician necrofag care îşi hrăneşte discursul public din tragedii, crezând că aşa câştigă voturi. Nu cred că e cazul să comentez afirmaţiile unor politicieni necrofagi ca şi Drulă”, a declarat Sorin Grindeanu, la Antena 3 CNN, potrivit News.ro.
Ce acuzații a formulat Drulă la adresa lui Grindeanu
Amintim că Drulă, fost ministru al Transporturilor, l-a acuzat de mai multe ori pe actualul ministru, Sorin Grindeanu, că nu s-a ținut de proiectele de infrastructură atât de necesare, pentru care banii sunt deja asigurați în PNRR, în urma unor negocieri purtate chiar de USR-ist la Bruxelles.
„Stăm îngrijorător pe PNRR și pe partea de feroviar, și pe partea de rutier. (…) Sunt 900 de kilometri de proiecte rutiere care au fost reziliate sau anulate anul trecut, în timpul mandatului dlui Grindeanu. (…) Le reziliază sau le anulează că a populat companiile din subordinea ministerului cu politruci, cu oameni care servesc comenzile clientelei de partid și care nu sunt în stare să se preocupe profesionist de aceste proiecte”, declara Cătălin Drulă, pe 19 ianuarie, pentru B1 TV.
Recent, tot într-o intervenție pentru B1 TV, Drulă a făcut o comparație între mandatul său și cel al lui Grindeanu.
Acuzațiile s-au întețit după ce două accidente feroviare au avut loc în mai puțin de două săptămâni. Unul dintre ele s-a soldat cu moartea unei femei, conductor de tren.
„În luna martie, Sorin Grindeanu a sabotat siguranța feroviară cu bună știință. Două ordine de ministru au amânat cu șase luni termenele de reparații planificate și revizii tehnice generale la vagoanele CFR Călători. Practic, Grindeanu a certificat prin semnătură că trenurile cu pasageri pot circula și fără reparații și revizii”, a acuzat Drulă, după producerea accidentului din Galați.
Liderul USR a mai spus că sistemul feroviar e „într-un continuu proces de degradare”, și asta pentru că din banii prevăzuți în PNRR au fost investiți fix zero euro. Cătălin Drulă a mai afirmat că CFR Călători are pierderi tot mai mari deoarece, la fel ca alte companii de stat, a fost puternic politizată: „Au fost aduşi directori de partid, au împărţit politic, şinele sunt la PSD, vagoanele cu călători şi locomotivele la PNL”.