Sebastian Burduja a declarat miercuri seara în emisiunea Actualitatea, cu Tudor Mușat, că un transport public de calitate are nevoie de predictibilitate:
“Un oraș modern înseamnă un oraș pentru oameni și asta înseamnă să ai transport public de calitate și predictibil, pentru că e mai important să știi că un autobuz sau un tramvai sau un troleu vine la 10 minute decât să vină unul la 2, altul la 5, următorul la 30, deci să fie predictibil și transparent, inclusiv cu banalul afișaj care îți spune exact când vine următoarea mașină de transport public, e normal să ai o rețea extinsă de metrou. Este în subteran, este nepoluantă, este de capacitate mare. E normal să ai piste pentru bciclete, un capitol extrem de dureros. În București, pe hârtie sunt undeva la 80 de km, dar dacă vă arăt niște poze din parcul Herăstrău vedeți niște alei sparte de lumea a treia. E normal să ai zone pietonale”.
O soluție pentru reducerea traficului rutier din București , potrivit candidatului PNL la Primăria Capitalei, este o conexiune subterană între nordul și sudul Capitalei:
“În același timp trebuie să asiguri și un flux pentru mașini, nu putem să emitem pretenția că toți bucureștenii ar trebui să renunțe la mașinile personale. În sistemul acesta bazat pe inele pe care Bucureștiul îl are eu susțin că este nevoie și de o străpungere de la Nord la Sud. Acesta este un proiect complicat, nu este pentru un mandat, nu este pentru următoarele alegeri, dar el trebuie făcut. El s-a făcut în alte mari orașe”.