Noua strategie media a USL: Discursuri despre economie – 1%, despre Traian Băsescu – 99%
Strategia media a USL-ului pentru perioada următoare a ieșit la iveală. Liderii formațiunii politice vor să vorbească mai puțin despre economie și mai mult de Traian Băsescu și Elena Udrea, potrivit unor surse citate de Evenimentul Zilei.
Astfel, liderii social-democraţi vor să ascundă sub preş guvernarea dezastruoasă şi să dea un start timpuriu la campania electorală.
Liderii USL au fost sfătuiți de consilierii de imagine să își modifice discursul public, în așa fel încât să reactiveze campania negativă la adresa lui Traian Băsescu și a Elenei Udrea.
Aceștia au fost îndemnați să promoveze ideea conform căreia regimul Băsescu va continua prin Elena Udrea, deși deputatul PDL și-a negat candidatura la prezidențiale.
Conform unui calcul realizat de Evenimentul Zilei, în cadrul unei emisiuni televizate de două ore, premierul Victor Ponta a pronunţat numai de două ori cuvântul „economie” şi de 66 de ori numele şefului statului.
Aceeaşi strategie este folosită şi de liderul liberal Crin Antonescu.
Conform consilierului prezidenţial, Sebastian Lăzăroiu, campania USL este departe de a fi nouă.
„Ei încearcă să reactiveze o tactică mai veche de un an, chiar de doi ani. Părerea mea este că tactica este una complet defazată. Nu se mai potriveşte pentru că USL este de un an la guvernare şi bilanţul este unul dezastruos. Este o tactică disperată care nu o să funcţioneze. Românii au alte aşteptări şi acestea se îndreaptă către Guvern”, a afirmat Sebastian Lăzăroiu.