Chiar dacă partidul său are o asceniune neașteptată, Nicușor Dan tot se declară nemulțumit de un lucru.
Șeful USR spune că nemulțumirea sa este legată de dificultățile pe care le are partidul în a se face cunoscut.
Mediul online, datorită Facebook-ului, este extrem de profitabil, însă mediul offline este foarte scăzut pentru partidul pe care îl conduce.
Lipsa resurselor este principala problemă, astfel că notorietatea USR-ului are de suferit.
”Avem o dificultate – şi din raţiuni de timp, şi din raţiuni materiale – în a ajunge la toate publicurile. Probabil că la Bucureşti, când am făcut 25% – partidul, şi eu – 30% la Primărie, probabil că notorietatea noastră era sub 70%. Acum e şi mai greu. Notorietatea – am măsurat-o, dar n-o cunosc în momentul acesta. Mi s-au spus la telefon numai cifrele pe care vi le-am spus. Notorietatea noastră cred că este sub 50% în momentul acesta şi avem o dificultate în a ajunge la anumite tipuri de public. Însă, avem măsuri care se adresează acestui public. Adică, vorbim de programe, de anti-sărăcie. Susţinem acest proiect pe care Guvernul Cioloş l-a lansat de ajutare a migraţiei interne pentru locuri de muncă, deci eu sunt foarte optimist că, pe măsură ce lumea va auzi de noi şi de activitatea noastră, fie la nivel de Bucureşti, fie la nivel naţional, vom avea un mesaj pentru toate publicurile”, a spus Nicușor Dan, într-un interviu pentru Agerpres.