Managerul Sălii Palatului: Mircea Diaconu m-a somat să demisionez, deşi am câştigat funcţia prin concurs

Publicat: 12 05. 2012, 11:43
Foto: hipo.ro

Managerul Sălii Mari a Palatului, Cătălin Iliescu (PDL), susţine că ministrul Culturii, liberalul Mircea Diaconu, l-a „somat” să demisioneze din funcţie, deşi el a câştigat postul prin concurs, şi nu în urma unei numiri politice.

„Incompatibilul Mircea Diaconu, membru al PNL, numit ministru al Culturii în deja compromisul Guvern Ponta m-a somat să-mi dau demisia din funcţia de manager al Sălii Mari a Palatului deşi eu ocup această funcţie prin concurs şi nu în urma unei numiri politice. În caz contrar, m-a ameninţat că mă demite el. El, urmăritul penal„, a declarat Cătălin Iliescu, potrivit Mediafax.

Acesta susţine că „motivele şantajului politic pe care îl practică incompatibilul şi urmăritul penal Mircea Diaconu” asupra sa nu au nicio legătură cu activitatea managerială pe care o desfăşoară.

Urmăritul penal nu mi-a reproşat absolut nimic, profesional. Singura lui preocupare faţă de mine o reprezintă apartenenţa mea la Partidul Democrat Liberal. Îi reamintesc acestui membru al deja compromisului Guvern Ponta faptul că, dacă cineva ar trebui să-şi dea demisia, acela ar fi chiar el însuşi! Motivele sunt clare: personajul este urmărit penal şi se află în proces la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie pentru conflict de interese. Cauza: personajul şi-a numit soţia în funcţia de regizor la teatrul pe care el îl conducea. Acest membru al PNL este şi incompatibil deoarece a deţinut, simultan, calitatea de senator şi funcţia de director de teatru. Mircea Diaconu este clona perfectă a şefului lui de partid, Crin Antonescu. Singura lui preocupare, ca ministru, este să pună în practică celebra expresie a acestuia: când vom veni noi la putere, vom da afară şi femeile de serviciu„, a mai spus Iliescu.

Totodată, Cătălin Iliescu i-a transmis ministrului că nu îşi va da demisia. Acesta a precizat că el conduce instituţia din anul 2010 şi că, la preluarea Sălii Palatului, situaţia financiară a acesteia era precară, iar poziţia ei de instituţie de cultură era subapreciată.