Lansarea lui Klaus Iohannis, sub sloganul ”România lucrului bine făcut”, estimată la sub 50.000 de euro

Lansarea lui Klaus Iohannis, sub sloganul ”România lucrului bine făcut”, estimată la sub 50.000 de euro
Prezidențiabilul ACL Klaus Iohannis și-a lansat candidatura, sâmbătă, în Piața Victoriei din București, în fața a 35.000 de oameni, o lansare care a costat unde sub 50.000 euro, după estimările Gândul.

Printre elementele cu care s-a afișat Iohannis în fața susținătorilor se numără nu doar Aurelian Temișan și trafic închis pentru o oră și jumătate în Piața Victoriei, dar și aducerea oamenilor la miting din țară și o scenă impunătoare. Doar scena, sonorizarea și iluminarea au costat peste 20.000 de euro din vistieria PNL

Ciubucul oamenilor care au participat la miting s-ar fi ridicat, doar în filialele din București, la cel puțin 20.000 de euro, fiind de 30 de lei pe persoană. De altfel, mulți dintre susținătorii prezidențiabilului ACL nici nu au știu să spună motivele pentru care au venit să-l susțină pe acesta.

De altfel, Temișan, un obișnuit al spectacolelor organizate de primarul sectorului 5 Marian Vanghelie, are un onorariu obișnuit de 500-1.000 de euro.

Materialele publicitare și steagurile nu au fost nici ele la liber, unul dintre cei adunați la miting mărturisind că tricolorul a fost cumpărat din fondul de partid.  

 

 
 

Urmăriți B1TV.ro și pe
`