Coca-Cola își distrează fanii de pe Facebook cu ghicitori URL

Publicat: 09 03. 2012, 17:15
Coca-Cola a găsit o nouă cale de a-și distra cei 40 de milioane de fani de pe Facebook: ghicitorile URL. Compania tocmai a dat startul unei campanii de completare a literelor lipsă, precum: “Even if they pop I...

Coca-Cola a găsit o nouă cale de a-și distra cei 40 de milioane de fani de pe Facebook: ghicitorile URL. Compania tocmai a dat startul unei campanii de completare a literelor lipsă, precum: “Even if they pop I smile. It’s no secret why.The soapy rainbow swirls are magic to my eye. I love looking up at clouds, And blowing_ _ _ _ _ _ _inthe_ _ _.com.” (Chiar dacă pocnesc, eu zâmbesc. Nu e un secret de ce o fac. Razele curcubeului sunt ca o magie pentru ochii mei. Îmi place să mă uit la nori, și …).

Cei care își dau seama de răspuns ajung la site-ul bubblesinthesky.com (bule în cer), unde este afișată o mână animată care ține o baghetă de făcut balonașe din săpun (care poartă bineînțeles brand-ul Coca-Cola), potrivit Mashable.com. Alte ghicitori conduc la site-ul fallingdominoes.com și abeachbonfire.com. Ghicitorile pot fi găsite și pe Google +.