Elefant.ro, mall-ul online al familiei tale, așa cum îl cunosc toți românii, intră în cursa reducerilor de Black Friday. Începând din 13 noiembrie, pe Elefant.ro găsiți reduceri la cele mai cunoscute branduri.
Guess, Calvin Klein, Hugo Boss, Bvlgari, Versace, Revlon, Fossil, Casio, Esprit și Lego sunt doar câteva dintre brandurile prezente pe magazinul Elefant.ro de Black Friday. În mod evident, retailerul va lista prețuri promoționale la toate categoriile obișnuite de produse: parfumurile, produsele cosmetice, jucăriile, produsele de tip fashion şi accesoriile vor avea discount-uri ce ajung și la procentul de 90% conform comunicatului oficial al Elefant.ro.
Surpriza de Black Friday de pe Elefant.ro se va afla, însă, într-o altă categorie de produse: autoturisme. Retailerul a anunțat reduceri de până la 20% la autoturisme aparținând Fiat şi MiniCooper. Un discount surpriză este anunțat la modelul Fiat 500 Lounge 60th Anniversary Ediţie Specială, una din cele mai râvnite mașini ale anului în curs.
O altă surpriză pregătită de Elefant.ro de Black Friday sunt voucherele Vodafone în valoare de 100 de euro ce vor fi acordate gratuit cu ocazia acestui eveniment.
Organizatorii Black Friday au transmis marți, 13 octombrie, prin intermediul unui comunicat de presă, faptul că cel mai important eveniment anual de shopping, va avea loc anul acesta la data de 13 noiembrie, iar ediția din acest an se anunță mai specială ca niciodată, întrucât din cauza contextului epidemiologic, vânzările online reprezintă alternativa preferată de tot mai mulți consumatori.
,,Vorbim despre o perioadă atipică, care a redefinit segmentul de e-commerce. În ultimele luni, pe fondul crizei generate de pandemia COVID-19 și de perioada de izolare, o mare parte dintre vânzările offline s-au mutat în online. Anticipăm că acest trend se va resimți și în ceea ce privește cel mai mare eveniment anual de shopping, când clienții vor beneficia în plus de discount-uri considerabile la sute de mii de produse”, declară Diana Șendrea, reprezentant blackfriday.ro.
Black Friday a fost importat în România în anul 2011. Cei de la eMAG au fost cei care au adus conceptul de Black Friday în România în 2011, împreună cu cei de la Flanco. În acel an doar vânzările din Vinerea Neagră au adus 8 milioane de euro pentru eMAG, compania încheind anul 2011 cu venituri de 145 de milioane de euro. La primul Black Friday din Romania mediul online a fost blocat, acest eveniment fiind unul dintreprincipalele momente în care cumpărăturile online au cunoscut un adevărat sporde popularitate, scrie Libertatea.
Dacă Black Friday a fost perceput inițial că un eveniment de shopping anual dedicat cu precădere produselor din categoriile IT&C, electrocasnice & co, ulterior s-a extins spre absolut tot segmentul de larg consum, de la produse de lux și până la haine și alimente.
Nimeni nu s-ar fi așteptat că efectiv toată elită comercială să achieseze la ideea de Black Friday, dar iată că surpriză s-a produs în 2013, când gigantul eMag a scos din mâneca surpriză Black Friday a anului: mașini de vânzare la prețuri speciale în Vinerea Neagră! Cea mai mare reducere aplicată unei mașini în acel an a fost de 12.600 de euro, categoria AUTO de Black Friday fiind inaugurată așa cum se cuvine.