Pentru a patra zi consecutiv săptămâna aceasta, B1 TV a depășit, ca medie a audienței pe durata întregii zile de joi, dar și în Prime Time, posturile Realitatea TV și România TV.
Cu o medie a cotei de piaţă pe întreaga zi de 3.7%, B1 TV a surclasat Realitatea TV care a obținut un share mediu de 3.4% și România TV, cu o medie a zilei de 2.8%, conform datelor de audienţă furnizate de Kantar Media.
Și în Prime Time News (19.00 – 24.00), B1 TV a obținut audiențe mai mari decât ale celor două canale concurente: 3.6% cotă medie de piață pentru postul nostru, comparativ cu 2.7% România TV și 2.4% Realitatea TV.
Emisiunile difuzate ieri de B1 TV între orele 19.00 și 24.00, dar și multe din afara acestui interval, au întrecut ca audiență programele Realitatea TV și România TV.
„Aktualitatea B1” cu Andrei Bădin, difuzată în intervalul orar 18.30 – 20.00, a obţinut o medie de 5.8%, aproape de trei ori mai mare decât cea a României TV de 2.1% şi Realităţii TV de 2.0%. Cele mai comentate subiecte ale serii au fost cazul Şova, conferinţa de presă a lui Traian Băsescu pe tema referendumului, pe care B1 TV a transmis-o în cadrul emisiunii „Aktualitatea B1” şi memorandumul semnat de Executiv prin care a fost demarată numărătoarea românilor cu drept de vot.
Memorandumul Guvernului USL către prefecţi a fost tema principală a emisiunii „Ultimul cuvânt” cu Nelu Barbu și Dan Tapalagă (21.00 – 23.00). Cei doi jurnalişti au dezbătut acest subiect controversat alături de Adriean Videanu, iar ediţia de aseară a avut o medie de share de 2.8%, față de 2.6% România TV și 2.3% Realitatea TV.
„Lumea lui Banciu” cu Radu Banciu (23.00 – 24.00) a atins o cotă medie de piață de 5.2%, clasându-se înaintea canalelor Realitatea TV (3.4%) și România TV (3.1%).
De asemenea, în cursul zilei de ieri, jurnalele de știri din midday, prezentate de Mădălina Puşcalău şi ştirile dimineţii prezentate de Genţiana Coman, au lăsat în urmă posturile Realitatea TV și România TV.
Ştirile B1 TV ale orei 08.00 au obţinut un share mediu de 4.6%, Realitatea TV avea o cotă medie de piaţă de 3.1%, iar România TV 2.5%.
Ştirile B1 TV ale orei 13.00 au atins o medie de audienţă de 4.6%, peste cea a României TV, cu o medie de 3.3% şi Realității TV, cu un share mediu de 3.1%.
Ştirile B1 TV ale orei 15.00 au înregistrat o cotă medie de piaţă de 4.1% şi au depăşit astfel România TV (3.4%) şi Realitatea TV (3.2%).
Ştirile B1 TV ale orei 17.00, cu o medie de share de 3.8%, s-au plasat în preferințele publicului înaintea programelor România TV (2.8% market share) și Realitatea TV (2.3%).
Și emisiunea „Talk B1” cu Irina Petraru, difuzată de la ora 16.00 la 17.00, a avut o cotă medie de piaţă de 3.2%, în timp ce Realitatea TV înregistra 2.7% market share, iar România TV, 2.4%.
Sursa datelor: Kantar Media; copyright ARMA Data SRL