Amazon tocmai a făcut publice cifrele de vânzări pentru dispozitivele sale Kindle, care nu arată deloc rău. Compania susţine că produsele sale se vând la o rată de „peste un milion pe săptămână”, în ultimele trei săptămâni, scrie Engadget.com. În aceste cifre sunt incluse a patra generaţie Kindle, Kindle Touch (atât versiunea WiFi cât şi cea 3G) şi Kindle Fire. Amazon a subliniat faptul că tableta Kindle Fire „este cel mai de succes produs pe care l-am lansat vreodată”, gadget-ul aflându-se în topul vânzărilor Amazon de 11 săptămâni.
Kindle Fire oferă peste 19 milioane de filme, show-uri TV, muzică, cărţi, reviste şi jocuri – ca Netflix, Hulu, Pandora şi Angry Birds, precum şi spaţiu de stocare gratuit în Amazon Cloud. Kindle Fire este subţire şi cântăreşte puţin peste 400 de grame, fiind astfel uşor de ţinut în mână.
Are un display de 7 inch, capacitiv şi multi-touch, cu rezoluţia 1024 x 600 pixeli la 169 ppi, 16 millioane de culori. De asemenea, Kindle Fire dispune de un procesor dual-core TI OMAP la 1GHz, 512MB memorie RAM, şi 8GB de memorie pentru stocarea datelor, din nefericire fără posibilitatea de extindere printr-un card. Atuul cel mai mare al lui Kindle Fire este preţul – 199$.