Alianță pe piața de advertising din România: The Group și Omnicom au încheiat un parteneriat

Publicat: 24 02. 2012, 19:12
Foto: cotidianul.ro

Piaţa de advertising din România are un lider incontestabil, după încheierea parteneriatului între grupul independent de advertising şi comunicare The Group, deţinut de antreprenorii români Zoltan Szigeti şi Mihaela Nicola, şi grupul american Omnicom în România.

Parteneriatul reprezintã, în opinia lui Zoltan Szigeti, o oportunitate de creștere pe plan locul prin susținerea venită din partea unei companii multinaționale.

„Ne-a preocupat totdeauna să identificăm oportunități de a crește și vedem parteneriatul nostru ca pe o traducere elocventă a conceptului expertiză internațională împletită cu experiența locală”, a declarat Zoltan Szigeti, președinte The Group.

În același timp, reprezentantul Omnicom Media Group a declarat că prin parteneriatul cu The Group, compania își va dezvolta operațiunile de pe piața din România.

„Parteneriatul cu experți de top ai industriei din Romania reiterează angajamentul OMD și PHD față de piața românească, față de clienții noștri și de așteptările profesionale pe care aceștia le au. Am ales sã dezvoltăm mai departe operațiunile noastre de investiție media împreună cu Zoltan Szigeti, bazat pe reputația și performanțele profesionale ale acestuia”, a declarat Collin Gottlieb, CEO Omnicom Media Group EMEA.

Investițiile vor fi realitate prin intermediul agenției de media buying a The Group, care, în urma parteneriatului va deține acțiuni în cadrul agențiilor Omnicom, OMD și PHD. The Group, liderul industriei de comunicare din România,  include agenții specializate în servicii media, creație, branding, relații publice, producție și below-the-line și gestionează comunicarea pentru mai mult de 80 branduri locale și internaționale.

În funcția de managing director al agenției OMD România, Omnicom Media Group a numit-o pe Liana Mihai.