(P) Serviciile stomatologice de calitate oferite de clinicile private sunt tot mai căutate de români. O demonstrează succesul firmei Dent Estet, care a înregistrat în primele șase luni o cifră de afaceri de 1,75 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 35% față de perioada similară a anului trecut. O contribuție la această creștere a avut deschiderea noii clinici stomatologice Dent Estet 4 Teens, care a ajuns la 1.500 de pacienți la doar nouă luni de la deschidere.
”Am înregistrat la sfârșitului primului semestru al acestui an o creștere de 35% a cifrei de afaceri. Această creștere se datorează pe de o parte pacienților adulți care sunt din ce în ce mai preocupați de sănătatea orală și vin cu solicitări de tratamente complexe cum ar fi de implantologie, chirurgie și mai ales estetică dentară, dar și în baza clinicii de adolecenți pe care am deschis-o”, a declarat Catrinel Hagivreta, executive manager Dent Estet.
Conducerea companiei nu se gândește doar la clienți, ci și la personalul non-medical și la studenții care vor să managerieze o clinică stomatologică.
”Pe modelul american, acolo funcționează de mai mult de zece ani, vom aduce un concept în premieră în România și vom forma acești oameni să coordonze foarte bine activitatea cabinetelor stomatologice. Va fi o școală care va dura aproximativ două luni și va atinge principalele zone de interes pentru un manager al cabinetului stomatologic, cum ar fi customer care, marketing, vânzări”, a completat aceasta.
Clinica Dent Estet face parte din cea mai mare rețea stomatologică privată din România, iar printre obiectivele propuse pentru viitorul apropiat se numără și creșterea numărului de medici specialiști.