Sezonul 3 din „Bridgerton” devine al 10-lea cel mai de succes serial în limba engleză produs de Netflix, cu 91,9 milioane de vizionări până acum
Sezonul 3 din „Bridgerton” s-a alăturat oficial pe lista celor mai populare titluri Netflix din toate timpurile. „Bridgerton” Sezonul 2 se clasează pe locul 9, iar sezonul 1 din „Bridgerton” se clasează mult mai sus, pe locul 4.
Sezonul 1 din „Bridgerton” se clasează mult mai sus, pe locul 4
Cu un total de 91,9 milioane de vizionări de la premiera din 16 mai, sezonul se situează pe locul 10 în topul TV al serialelor în limba engleză din toate timpurile, pe care Netflix le măsoară pe baza vizionărilor din primele 91 de zile de streaming ale fiecărui titlu, anunță Variety.
Acest total a fost calculat pe 30 iunie, la doar 45 de zile după 16 mai, ceea ce înseamnă că sezonul poate – și va – continua să urce mai sus.
„Bridgerton” Sezonul 2 se clasează pe locul 9, cu 93,8 milioane de vizionări în primele 91 de zile și este în spatele sezonului 3 „Stranger Things”.
Sezonul 1 din „Bridgerton” se clasează mult mai sus, pe locul 4, cu 113,3 milioane de vizualizări, dar este totuși plauzibil că sezonul 3 ar putea să-l învingă până la sfârșitul celor 91 de zile.
Deloc surprinzător, sezonul 3 „Bridgerton” a fost, de asemenea, cel mai vizionat titlu de televiziune al perioadei de vizionare din 24-30 iunie, cu 6,6 milioane de vizionări, deși a fost depășit de patru filme.
„A Family Affair” a fost cel mai vizionat titlu al săptămânii de la Netflix. Comedia romantică cu Nicole Kidman și Zac Efron a atins 26,8 milioane de vizualizări în primele trei zile de streaming și a fost urmat de „Trigger Warning”, filmul numărul 1 de săptămâna trecută, cu 26,3 milioane de vizualizări, și de thrillerul din 1997 „Kiss the Girls” care are 7,1 milioane de vizualizări la adăugarea sa pe lista Netflix.