Beyoncé a purtat o pălărie albă de cowboy la premiile Grammy săptămâna trecută, posibil sugerând noua direcție muzicală. Partea a doua mult așteptată a proiectului Renaissance al lui Beyoncé a fost anunțată la Super Bowl.
„Bine, sunt gata. Apare noul album”, a spus cântăreața la sfârșitul reclamei pentru gigantul american de comunicații Verizon.
Imediat după reclama care a apărut la Super Bowl, Beyoncé a lansat două piese noi intitulate Texas Hold ‘Em și 16 Carriages.
Albumul, care va fi lansat pe 29 martie, va aborda genul country.
În reclama de promovare a noului album, Beyoncé apare cântând la saxofon, creând un „robot Beyonc-AI”, îmbrăcându-se în Bar-bey (Barbie), candidând pentru președinte și cântând din spatiu.
La sfârșitul reclamei, de pe racheta care orbitează, ea transmite prin radio: „Bine, sunt gata. dă-i drumul noului album”.
Beyoncé a fost la Super Bowl din Las Vegas alături de soțul ei Jay-Z și de fiicele Blue Ivy și Rumi. A fost filmată în mulțime sorbind calm dintr-o băutură în momentele care au urmat reclamei.
Prima parte a proiectului Renaissance al lui Beyoncé a fost lansată în iulie 2022. Curând după aceea, ea a dezvăluit că albumul era doar primul dintr-un proiect în trei acte.
Albumul i-a câștigat al 32-lea Grammy.