Netflix vrea să repete succesul „Squid Game”. Platforma de streaming lansează 25 de producții coreene
Serialul „Squid Game” a făcut ravagii în mediul online. Netflix a investit în producția coreeană aproximativ 21 de milioane de dolari și a câștigat circa 900 de milioane de dolari.
Platforma de streaming crede în potențialul peliculelor coreene și planifică să lanseze 25 de producții originale.
Lansat pe 17 septembrie 2021, Squid Game (Jocul Calamarului), a ajuns numărul 1 în peste 90 de țări. Seria TV e un fel de „Jocurile foamei”.
Scris încă din 2009, serialul Squid Game a fost refuzat de toate studiourile de film. O posibilă explicație ar fi că e prea violent.
Squid Game este o poveste care îmbină presiunea datoriei și amenințarea morții, ceea ce îi face pe eroi să accepte o provocare: joci și ai șansa să câștigi o sumă impresionantă de bani, dar poți oricând muri încercând, potrivit protv.ro.
Succesul seriei poate fi explicat din prisma faptului că este actual și vobește de inechitățile sociale care îi împing uneori pe oameni spre gesturi disperate.
O altă explicație a interesului este aceea că spectatorii rezonează cu eroii care sunt manevrați de o corporație care acționează în umbră cu scopul de a se distra. Totodată, un director al companiei preconizează că va fi cel mai popular show de pe Netflix de până acum.
Serialul „Squid Game”, bomba lansată de Netflix, se poate lăuda cu un Glob de Aur. Premiul pentru „Cel mai bun actor” a fost obținut de Oh Yeong-su. Producția s-a bucurat de atenția și aprecierea publicului, doborând toate topurile platformei de streaming.