Marcel Pavel a rămas fără bagaje, după ce s-a întors, sâmbătă, cu o cursă cu avionul de la Cluj. Artistul susține că a stat în aeroport peste două ore, fără ca cineva să îl anunțe că bagajele lui nici nu au plecat către București.
Artistul a fost deranjat cel mai tare de atitudinea celor de la companie, care nu i-ar fi informat pe călători cu privire la starea bagajelor, și spune că i s-ar fi vorbit „nepotrivit”. Marcel Pavel și-a recuperat lucrurile abia a doua zi.
Marcel Pavel a rămas fără bagaje, după ce a revenit de la Cluj cu avionul, sâmbătă, cu o companie aeriană românească. Artistul și ceilalți pasageri, printre care și Victor Slav, ar fi avut de așteptat mult până ce angajații le-au comunicat că geamantanele lor nu au ajuns la București. După ore de așteptare și nervi, au fost puși să semneze niște documente. Bagajele le-au primit, însă, abia a doua zi. Marcel Pavel susține că a fost deranjat și de modul în care li s-a vorbit pe aeroport, în așteptarea bagajelor.
„Stăm de două ore și așteptăm bagajele. De oră și jumătate aflăm că bagajele nu au plecat de la Cluj. După ce am stat atâta, în final, suntem informați, totuși, că bagajele noastre nu au ajuns la destinație.
Și nu răspunde absolut nimeni. Și ne mai vorbesc și nepotrivit cei de la companie. Stau cu Victor Slav aici. Suntem amândoi în aceeași situație și lumea face scandal, iar nouă ni se răspunde în doi peri”, a declarat Marcel Pavel, pentru viva.ro, imediat cum a aterizat.
Marcel Pavel a declarat că atât lui, cât și celorlalți pasageri, li s-a vorbit obraznic, în așteptarea geamantanelor cu lucruri personale. Mai mult, artistul susține că cei din aeroport știau de la bun început că bagajele lor nu au ajuns la București și i-au lăsat să aștepte.
„După ce că am rămas cu toții fără bagaje, ne-au mai răspuns și obraznic. Măcar puteau să ne anunțe, să știm ce să facem, dar am stat degeaba aici și nu știam ce se întâmplă.
S-au dat de gol, pentru că ei știau că nu au ajuns bagajele, dar nu ne-au anunțat, ca să nu mai stăm acolo să așteptăm ca proștii. Câtă sfidare! Apoi ne-am înregistrat fiecare pasager cu numărul de tichet, pe care l-am avut pe boarding pass, să lăsăm datele de telefon și buletin”, a mai declarat Marcel Pavel.