Ea va lucra la proiecte care includ filme pentru campanii publicitare și evenimente în jurul celei de-a 40-a aniversări a brandului.
Moss a declarat vineri că este „încântată să se alăture familiei Diet Coke”, adăugând: „Îmi plac colaborările din trecut pe care le-au făcut cu nume extraordinare din lumea modei.”
Publicația din industria modei Women’s Wear Daily a sugerat că această colaborare amintește de o perioadă în care femeile cât mai slabe erau la modă.
Legătura dintre Diet Coke și modă este de lungă durată. Moss urmează altor figuri din lumea modei care au ocupat rolul de director de creație. Diet Coke a încheiat anterior parteneriate cu designerii Karl Lagerfeld, Jean Paul Gaultier și Marc Jacobs, iar băutura a fost sponsor la săptămâna modei de la Londra în februarie.
Băutura a fost menționată anterior de foste modele ca făcând parte dintr-o dietă săracă care le ajuta să se mențină suficient de slabe pentru a reuși în industrie.
În cartea sa de memorii din 2017, fostul model Victoire Maçon Dauxerre a scris despre limitarea aportului caloric la trei mere pe zi și la Diet Coke, în timp ce fostul editor al revistei Vogue Australia, Kirstie Clements, a numit țigările și Diet Coke „alimente de bază” pentru modele.
Lansată pentru prima dată în 1982, Diet Coke a fost a doua cea mai populară băutură răcoritoare din Marea Britanie în 2021.