Pe viitorul său album „Every Loser”, Iggy Pop revine în forță cu aceeași energie primitivă cu care a schimbat muzica pentru totdeauna.
Spre exemplu „Frenzy”, piesa incitantă de pe cel de-al 19-lea album de studio solo al lui Jim Osterberg, „Every Loser”, sună exact așa cum te-ai aștepta. Este revoltătoare, agresivă fără să-și ceară scuze și cât se poate de gălăgioasă.
„Every Loser” marchează prima lansare a lui Pop în cadrul parteneriatului dintre Atlantic și Gold Tooth Records, casa de discuri fondată de producătorul Andrew Watt, un fan al trupei Stooges și cel care a pus bazele unor lansări ale lui Ozzy Osbourne, Miley Cyrus și Post Malone.
Albumul urmează albumului „Free” din 2019, meditativ și plin de jazz. Înainte de aceasta, el a revenit la sunetele care i-au lansat cariera solo cu albumul ‘Post Pop Depression’, aclamat de critici în 2016.
Cu câțiva ani înainte, a scos ‘Après’, o compilație melodică de cover-uri cântate în mare parte în franceză. Dar acum, după ce a făcut călătorii în mai multe teritorii sonore, Pop este gata să se întoarcă la sunetul crud și răgușit care i-a lansat cariera, anunță NME.
Cele 11 piese ale albumului, inclusiv două intervale vorbite – falsul spot publicitar „The News For Andy” și „My Animus Interlude”, în care Iggy spune că nu este o „momâie”, ci o „teroare” – Iggy comentează, deși într-o manieră obraznică și sardonică, despre faimă, industrie și nenorociți.
Numele albumului se trage din întâlnirile lui Iggy cu trolii online. „Când citesc aceste comentarii agresive mă gândesc la plăcerea pe care o obține persoana care le scrie. Dar orice ratat (every loser) are nevoie de puțină bucurie. Este un nume frumos pentru că este incluziv”.
„Every Loser” nu este un cântec de lebădă, Pop este un învingător care este încă pregătit pentru luptă. „Chiar mă surprinde. Întotdeauna am presupus că mă voi liniști după ce voi ajunge la 65 de ani”, spune el. „N-a fost cazul”.