Netflix a declarat luni că primul sezon din „Bridgerton” a fost cel mai vizionat serial de până acum, cu 82 de milioane de abonați acordându-se timp de cel puțin două minute în primele sale 28 de zile.
Ted Sarandos, co-CEO al Netflix, a lansat cea mai recentă listă a Netflix cu cele mai populare emisiuni TV și filme în timp ce vorbea la Code Conference din Beverly Hills, California. Sarandos a prezentat o listă care a inclus primele 10 producții din fiecare categorie, scrie cnbc.com.
„Bridgerton”, un serial de epocă despre regalitatea britanică din secolul al XIX-lea produsă de Shonda Rhimes, a avut premiera în decembrie. Serialul francez „Lupin: Partea 1 ″ și sezonul unu din„ Vrăjitorul ”, un serial fantastic cu Henry Cavill, s-au poziționat pe locul doi pe listă, cu 76 de milioane de conturi.
La categoria filme, „Extraction” ocupă prima poziție. Filmul despre un agent CIA capturat a fost vizionat de 99 de milioane de conturi în primele 28 de zile, a spus Netflix.
„Bird Box”, un film de groază post-apocaliptic și comedia de acțiune „Spenser Confidential” au fost al doilea și al treilea cel mai popular film, potrivit companiei.
Toate filmele și seriile de pe listă erau originale Netflix. Netflix a investit miliarde de dolari în conținut original pentru a genera abonamente, care au depășit 200 de milioane la nivel global. Compania s-a angajat în ultimii ani să fie mai transparentă cu creatorii și abonații în ceea ce privește numărul de oameni care urmăresc emisiuni și filme, date care nu sunt urmărite de sistemele de evaluare convenționale, cum ar fi Nielsen.
Netflix a lansat, de asemenea, date despre angajamentul general, care măsoară numărul total de ore petrecute vizionând un serial sau un film.