Dan Negru s-a arătat dezamăgit că România nu este nici pe departe promovată suficient, deși are un potențial turistic fantastic. El a dat apoi exemplu pozitiv Japonia, țară pe care o vizitează acum. Japonezii au un singur munte, a spus Negru, dar au știut să-l promoveze, iar acum acesta a devenit un band mondial.
„Mă uit cu „ciudă” la Muntele Fuji. Singurul lor munte e un brand mondial doar pentru că japonezii au înțeles că publicitatea e abțibild pentru creiere. Noi nu-avem abțibildul ăsta.
Ca să-l facă cunoscut, japonezii au cumpărat ani de zile publicitate de țară. Noi ne-am chinuit cu frunza logo de țară apoi i-am bagat in pușcărie pe ăia care au făcut-o și ne-am lăsat păgubași. Îl promovăm pe Dracula care e invenția unui scriitor englez, Bram Stocker.
La noi turismul e paradisul hoților, de la miniștri la hotelierii lacomi.
Din singurul lor munte, Fuji, japonezii au făcut o legendă mondială.
Copiii lor învață la școală că țara lor e un arhipelag sărac, fără resurse și că doar oamenii pot face din Japonia o țară mare. Noi învățăm că avem o țară bogată, cu de toate, mare, munte, deltă. Nu ne învață nimeni cum să le merităm!”, a scris Dan Negru, pe Facebook.
El a făcut și alte comparații între România și Japonia și a concluzionat: „În orele astea de civilizație japoneză am învățat că civilizația te învață să fii bun cu celălalt”.