Care este opinia lui Maurice Munteanu despre hainele second-hand: „Nu neapărat orice piesă de acum 15 ani este vintage”

Care este opinia lui Maurice Munteanu despre hainele second-hand: Nu neapărat orice piesă de acum 15 ani este vintage
foto: captură YT

Maurice Munteanu a vorbit despre hainele second-hand în cadrul unui interviu recent. Juratul de la „Bravo, ai stil!’ ar susține această mișcare deoarece contribuie la conservarea pieselor din colecții mai vechi.

Maurice a mai explicat și care este diferența dintre piesele vintage și cele second hand, adăugând că susține ambele „fenomene”.

Comercializarea colecțiilor mai vechi

Fahion editorul apreciază inițiativele marilor case de modă ce au ales să vândă unele colecții mai vechi, luând în considerare faptul că incinerarea anuală a zeci de mii de articole are un impact dezastros asupra mediului.

Juratul de la „Bravo, ai stil!’ este adeptul hainelor second hand și explicat diferența între acestea și alte piese vintage.

„Asta este o chestie foarte pozitivă, sunt de acord cu treaba asta, este o mișcare înțeleaptă. La Londra să știi că sunt foarte multe brand-uri, inclusiv brand-urile pe care eu le port de ani de zile, printre care Margaret Howell, care nu mai aruncă piesele din colecții, cum fac cei de la Chanel de exemplu, iar asta duce la chestii sinistre pentru că toate acele zeci de mii de genți ard și îți dai seama ce se întâmplă în urma acestor procese.

Londra a fost prima piață din Europa care a început să facă genul acesta de ultrasale-uri dacă vrei, adică piese impecabile din colecții, discount-uri de 85, 90%. În paralel cu asta există și fenomenul legat de second-hand și vintage. Este o diferență destul de mare între second-hand și vintage.

Vintage-ul este o piesă care, la vremea ei, a însemnat ceva. Nu neapărat că avea o semnătură de designer, dar, care, la vremea ei, în urmă cu 15 sau 20 ani, căci o piesă, ca să fie vintage, trebuie să treacă minim 15 ani, trebuie să fi însemnat ceva, să fi avut un tipar special, să fi fost o piesă mai statement, dintr-un material mai special.

Nu neapărat brand-ul, cât mesajul pe care îl trimitea. Nu neapărat orice piesă de acum 15 ani este vintage.” a declarat Maurice Munteanu pentru ego.ro.

Urmăriți B1TV.ro și pe
`