Ultimul lucru pe care și-l doresc utilizatorii YouTube sunt și mai multe reclame pe care să nu le poată ignora, dar exact de asta vor avea parte în viitor.
În cadrul evenimentului Brandcast pentru agenții de publicitate, YouTube a anunțat că va face posibilă difuzarea reclamelor de 30 de secunde fără întrerupere și pe televizoarele conectate.
Agenții de publicitate care doresc această audiență captivă vor trebui să se înscrie pe YouTube Select, opțiunea de targetare pentru agenții de publicitate care doresc să ajungă la telespectatorii celor mai populare programe ale serviciului.
Get Free Report, spune că aproximativ 70% din vizionările filmelor YouTube Select se întâmplă cu ajutorul televizoarelor. Înscrierea va permite „conținut mai bogat”, din partea agenților de publicitate, a declarat YouTube la eveniment, potrivit Engadget.
YouTube a eliminat treptat sloturile publicitare de 30 de secunde fără întrerupere pe YouTube Select în 2018, dar acum platforma, sub conducerea noului CEO Neal Mohan, readuce această opțiune agenților de publicitate.
Alt cadou pe care YouTube îl pregătește pentru agenții de publicitate este introducerea reclamelor care încep atunci când utilizatorii pun pe pauză videoclipurile.