Facebook vrea ca mai mulți oameni să cumpere în WhatsApp. Într-o actualizare, compania spune că intenționează să extindă funcțiile de cumpărături în aplicație din aplicația sa de mesagerie pentru a oferi utilizatorilor mai multe modalități de a cumpăra produse direct din chat-uri.
Declarația companiei nu oferă foarte multe detalii, dar un videoclip promoțional arată cum ar putea să for posibile astfel de tranzacții: un utilizator trimite mesaje unei companii, care poate răspunde cu un link către un catalog de produse. Cumpărătorul poate apoi să adauge articole în coș și să plătească din aplicație.
WhatsApp a avut o funcție de catalog în trecut, dar a fost mai limitată decât ceea ce previzualizează acum Facebook. Rețeaua socială a făcut un mare impuls pentru a-și extinde caracteristicile de cumpărături în toate aplicațiile sale și a lansat recent Facebook Shops , care permite companiilor să creeze aceste tipuri de cataloage de produse, apoi să poată funcționa pe Facebook și Instagram. Deci, este logic că compania ar dori, de asemenea, să integreze funcții similare în WhatsApp, scrie engadget.com.
Probabil, aceste tranzacții ar folosi Facebook Pay, pe care compania a început să îl testeze cu WhatsApp în Brazilia la începutul acestui an. Compania a fost forțată să oprească programul, după ce Banca Centrală a țării a luat în discuție problema. Dar compania a declarat că intenționează să aducă plăți către toți utilizatorii săi în viitor.
Amintim că WhatsApp vine cu o schimbare neașteptată. Aplicația le va permite oamenilor să se autentifice pe patru dispozitive diferite cu același cont.
Noua schimbare ușurează sincronizarea contului pe mai multe dispozitive.
În acest moment, utilizatorii se pot conecta la WhatsApp Web, dar conexiunea trebuie validată de pe contul principal, care poate exista doar pe un smartphone.