WhatsApp, noi clauze pentru partajarea datelor cu Facebook. Informațiile personale la care vei fi nevoit să acorzi acces
Aplicația WhatsApp introduceun nou set de condiţii de utilizare, cu privire la transmiterea informaţiilor colectate către Facebook.
Utilizatorii auînceput să primească de miercuri, notificareprin care sunt înștiințați cu privire lao serie de modificări pe care le va suferi regulamentul de folosire a aplicaţiei.
Actualizarea politicii de confidențialitate s-a făcut la nivel global și a obligat utilizatorii să accepte noile condițiile sau să își șteargă contul. Actualizarea a fost lansată atât utilizatorilor Android, cât și celor iOS.
Modificările sunt împărţite în trei categorii, în funcţie de modul în care vor fi folosite datele:
– Legate direct de folosirea WhatsApp
– În legătură cu modul în care companiile care vând pe WhatsApp pot folosi servicile Facebook pentru a stoca comunicările cu clienţii
– Pentru integrarea WhatsApp cu Facebook
Ce fel de informații vor fi partajate cu Facebook
Potrivit gadgetsnow.com, aproape toate informațiile vor fi partajate cu Facebook. Politica de confidențialitate WhatsApp prevede în mod clar că numărul de telefon, adresa IP, informațiile dispozitivului mobil.
„Informațiile pe care le împărtășim cu Facebook includ informațiile de înregistrare a contului dvs. (cum ar fi numărul de telefon), datele despre tranzacții, informații legate de servicii, informații despre modul în care interacționați cu alții (inclusiv companii) atunci când utilizați serviciile, informații despre dispozitivul mobil, adresa dvs. IP și poate include alte informații identificate în secțiunea privind politica de confidențialitate intitulată „Informații pe care le colectăm” sau obținute la notificarea dvs. sau pe baza consimțământului dvs. ”, notează politica de confidențialitate.
Facebook va avea acces la o serie întreagă de informaţii colectate de WhatsApp, de la datele tranzacţiilor realizate de cei care vor face cumpărături, la cele de identificare ale device-urilor şi IP-urile utilizatorilor.
Noile clauze vin să faciliteze noua strategie de monetizare a WhatsApp, care, în loc de reclame, se va axa pe servicii oferite companiilor. Acestea vor putea comunica cu clienţii şi vinde direct în cadrul platformei.
Reglementarea va intra în vigoare începând cu 8 februarie 2021 și, pentru a continua să utilizeze aplicația, utilizatorii vor trebui să le accepte.