Warner Bros Discovery elimină HBO din HBO Max. Noua platformă se lansează și în România

Publicat: 13 04. 2023, 11:34
Foto: Hepta - Zuma Press / Rafael Henrique

HBO dispare, va rămâne doar Max. Noua platformă va avea şi un abonament, mai ieftin, cu reclame
În România, platforma va fi disponibilă din 2024, însă nu a fost anunţată încă o dată exactă şi nici informaţii legate de preţurile abonamentelor.

Noua platformă va avea şi un abonament, mai ieftin, cu reclame

În România, platforma va fi disponibilă din 2024, însă nu a fost anunţată încă o dată exactă şi nici informaţii legate de preţurile abonamentelor, arată Paginademedia.ro.

HBO Max a fost lansată în SUA în anul 2020, iar în România a fost lansat în 2022, în luna martie.
Anunţul companiei vine la un an de la fuziunea dintre Warner Media şi Discovery, într-o nouă companie condusă de David Zaslav, cel care în trecut a condus Discovery.

Warner Bros Discovery are un total de 96,1 milioane de abonaţi în întreaga lume, pe platformele HBO, HBO Max şi Discovery+. Max va lansa şi un serial inspirat din faimoasa serie de romane Harry Potter.

Max schimbă logo-ul și oferă noi elemente prin aplicație

Premium Video Playback: o nouă experienţă de redare video le va oferi utilizatorilor videoclipuri fluide şi cinematografice, oriunde şi oricum preferă să vizioneze.

Personalizare: Max va extinde personalizarea dincolo de pagina principală, oferind o experienţă diferenţiată şi de înaltă performanţă pentru fiecare utilizator din întreaga platformă.

Kids Experience: La lansare, Max va introduce un profil implicit de copii pentru abonaţii noi, împreună cu controlul parental însoţitor.

Părinţii pot alege să personalizeze setările şi să selecteze limitarea conţinutului pentru profilul copiilor în funcţie de evaluări: copii mici (tv-y), copii mari (tv-y7, tvy7-fv), copii mari plus (tv-g, g), preadolescenţi (tv-pg/pg) sau adolescenţi (tv-14, pg-13).

Părinţii vor avea, de asemenea, capacitatea de a seta coduri PIN individuale de profil pentru a bloca accesul la profilurile lor de adulţi, precum şi un cod de părinte pentru a-şi bloca copiii în experienţa Max kids.

Navigare simplificată: Max lucrează mai mult, astfel încât spectatorii să nu fie nevoiţi. Categoriile optimizate, paginile îmbunătăţite cu detaliile conţinutului, comenzile rapide, hub-urile dedicate brandurilor şi caruselurile tematice de conţinut fac explorarea aplicaţiei şi descoperirea de noi interese mai uşoară.